Vezana prodaja

Date: јул 4, 2013 Category: ,

Contact Us!

[contact-form-7 404 "Not Found"]
transactional-cross-selling2

Šta se dešava kada nam dođe kupac jer ne zna kako da koristi proizvod koji već poseduje, ima neke pritužbe ili želi da nauči kako da održava svoju opremu? Da li ovaj klasičan servis kupaca i brigu o njima možemo preokrenuti u prodajnu šansu? Naravno, odgovor je DA!  Obuka daje praktične odgovore na pitanje kako kreirati takvu priliku.

PROGRAM OBUKE VEZANE PRODAJE anlizira najčešće situacije u prodaji. Bilo da se radi o obavljanju transakcije u banci, upućenoj žalbi na račun Telekomovog izložbenog prostora, ili planiranog održavanja zastupništva u automobilskoj industriji, prava šansa se može pronaći ispravnim stavom i ponašanjem.

PROGRAM OBUKE OBJAŠNJAVA dobitne metode prodaje i tehnike komunikacije sa stanovišta kupca; izgrađuje stabilan i logički komunikacioni proces u kojem se kupčeva svest postepeno menja iz stanja neprepoznavanja potrebe, u želju za kupovinom novog proizvoda ili usluge.

PRAKTIČNIM PRISTUPOM KUPOVINI  i specifičnim situacionim vežbama koje se odnose na klijenta, učesnici postaju svesni na koji način  da navedu svog kupca da uđe u prodajni proces, što dovodi do većeg prodajnog obrta, i još važnije većeg nivoa zadovoljstva samog kupca.

Preduslovi

Osnovni principi prodaje

Potencijalna naredna obuka

Koučing na random mestu

Pregovaračke veštine

Prodaja