Utisci klijenata

  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • RockPoint"Izabrali smo Develor za potrebe razvoja i poboljšanja maloprodajnog standarda, sprovođenja obuka, i programa “Tajni kupac” u našim prodavnicama. Cenim to što je tim iz Develora zaista izdvojio potrebno vreme da sasluša naše potrebe i na osnovu toga kreira programe prilagođene našoj kompaniji. Takođe, svi treneri su veliki profesionalci sa izvanrednim prodajnim iskustvom. Ono što najviše cenim je to što nam je nakon završetka programa obuke Develor pomogao da od određenog broja naših zaposlenih napravimo interne trenere sprovodeći niz TTT (Train The Trainer – Obuči Trenera) obuka, a pored toga nam je obezbedio i materijale posebno priagođene potrebama naše kompanije. Zahvaljujući ovome mi samostalno možemo da ispunimo 90 % naših potreba kada je u pitanju obuka zaposlenih. Rezultati govore sami za sebe – nakon dvogodišnje saradnje sa Develorom, naša kompanija je dospela na prvo mesto u oblastima brige o kupcima i veština prodaje, što je pokazalo nezavisno istraživanje maloprodaja sportske opreme u Českoj Republici, u kome smo prestigli mnoge međunarodne sportske brendove.”
  • BAWAG "Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih veština, kao i obuke za menadžere. Najviše cenimo profesionalni pristup trenera koji sun a veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procenom potreba grupe i na osnovu fidbeka sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj meri interaktivna. Osnovno znanje i veštine učesnici su mogli da primene i vežbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom saradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”
  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 meseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzrokovalo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konslatingom, uz angažovanje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su merljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definisali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo merenja vršili tokom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmene u polju ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljša indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomerili smo se sa poslednjeg na prvo mesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 meseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo saradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • VinciparkNakon nekoliko programa obuka koje su za našu kompaniju održale različite kompanije, kolebala sam se da li će ovo ponovo biti izgubljeno vreme, ili će ipak doneti  nešto korisno učesnicima. Stekla sam utisak da je često teško primeniti znanje stečeno na obukama u svakodnevnom radu. Iz toga razloga mi je gotovo uvek teško da odlučim da li uopšte da prisustvujem obuci. Međutim, nakon Develorovih treninga, moram da kažem da sam promenila svoje mišljenje o programima obuka obzirom na to da je njihov tim uspeo da obogati i razvije uvid zaposlenih u sopstvene aktivnosti, aktivnosti svojih kolega i poslovnih partnera i pozotovno uticali na njihove radne navike. Develor nas nije razočarao."
  • Tibor Lados"Matra elektrana je angažovala Develor Consulting Ltd. U proleće 2012. godine u cilju razvoja i realizacije sveobuhvatnog programa obuke za rukovodstvo na najvišem i srednjem nivou (ukupno 2300 zaposlenih).

    Ciljevi obuke su bili povećanje nivoa bezbednosti na radu kao i podizanje nivoa svesti o potrebi poštovanja standarda bezbednosti, a u skladu sa smernicama i preporukama direkcije kompanije RWE AG. Develor Consulting je dostavio ponudu sa potpuno novim pristupom, sa akcentom na interaktivnom angažovanju učesnika. Ova primamljiva ponuda sa nekoliko inovativnih predloga iz oblasti uvođenja u ponašanje i stavove zaposlenih je bila bolja od konkurentskih ponuda u svim aspektima. Program obuke od ukupno 105 dana je uspešno realizovan za 26 dana zahvaljujući angažovanju tima sastavljenog od 5 iskusnih i stručnih trenera, koji su prevazišli sva očekivanja učesnika i našeg rukovodstva.

    Tokom izvođenja intenzivne četvoročasovne obuke, treneri su uspeli da efektivno prenesu praktična znanja i veštine koje su učesnici mogli odmah da primene u svom svakodnevnom radu. Naša kompanija je u potpunosti zadovoljna razvojem i izvođenjem programa obuke, tako da možemo slobodno reći da je Develor u potpunosti zadovoljio sva naša očekivanja.”

  • Stephan Bily

    "Naš zadatak bio je da sprovedemo anketu na temu Zadovoljstva kupaca, na uzorku od 90 kompanija iz 18 zemalja na 10 jezika, i u skladu sa tim da pripremimo i relevantan fidbek, sa analizom i kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Develor je imao iskustva u merenju i proceni Zadovoljstva, Posvećenosti, Motivacije i Nivoa zadržavanja. Upravo zato što smo smatrali da tim Develora poseduje kapacitete da ispuni naša očekivanja, odlučili smo da ih angažujemo. Najbitnije stavke iz njihove ponude za nas su bile: 1. Tačno vremenski ograničeno izvođenje programa 2. Profesionalno oformljene cene 3. Tehnološki orijentisan pristup, 4. Jedna kontakt osoba zadužena za sve jezik.

    Nakon završetka projekta, Lexmark je bio izuzetno zadovoljan ostvarenim rezultatima. Projekat je sproveden veoma dobro; kratki vremenski rokovi su bili ispoštovani tokom čitavog pojekt.

    Toplo preporučujemo Develor za anketu na temu Praćenja nivoa zadovoljstva. U međuvremenu, Lexmark je nastavio saradnju Develorom na drugim poljima obučavanja i konsaltinga.

  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahteva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lekova, i angažovanju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni saradnici Zentive su uspeli da maksimalno zadovolje sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposleni steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunskog kvaliteta.”
  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • Slovak TelekomSarađujemo sa Develorom u više oblasti razvoja već duži vremenski period, bilo da su u pitanju redovni treninzi za novozaposlene, personalizovan razvojni program za supervozore i trenere u našem Centru za pružanje usluga kupcima, ili niz “Insights” programa prilagođenih posebnim potrebama menadžera za odnose sa ključnim klijentima koji rade u veleprodajama. Cenim fleksibilnost celog tima u procesu sprovođenja treninga i savetovanja, ali posebno mi je bitno to što treneri poseduju stvarno poslovno iskustvo. Takođe mi se dopada to što Develor bez straha pristupa novim poljima razvoja i prilagođava se uslovima klijenta. I poslednje, ali ne i najmanje važno… jasno je da priprema treninga za trenere ne predstavlja samo rad, već i vrstu zabave.”
  • Edenred

    "Edenred sarađuje sa Develorom od juna 2010. godine u oblasti programa obuke i razvoja rukovodećeg tima. Izabrali smo Develor zbog izuzetne stručnosti zaposlenih, profesionalnog pristupa, i što je najvažnije zbog njihove sposobnosti da pažljivo saslušaju naše potrebe i kapaciteta da prilagode svoje materijale posebnim zahtevima naše kompanije. Develor Slovačka je pokazao svoju izuzetnu sposobnost prilgođavanja svojih materijala i izvođenja obuke potrebama naše organizacije i tako nam pomogao da odgovorimo na različite organizacione izazove. Tokom 2011. godine realizovali smo program obuke rukovodstva definisan u saradnji sa Develorom kroz implementaciju koncepta 360 fidbek. Ovaj program je pomogao našoj organizaciji da definiše prioritete, prepozna individualne razvojne potrebe menadžera, i omogućio da osmislimo program razvoja pojedinaca. Istovremeno, tokom 2011. godine Develor je organizovao obuku iz prodaje za naše saradnike na terenu, kao i koučing za menadžere u prodaji. U prošlosti smo često organizovali različite obuke iz prodaje koje nisu davale željene rezultate, niti su nudile dalji plan razvoja. U okviru ove obuke Develor je stavio akcenat ne samo na konvencionalnu prodaju, već je program prilagodio potrebama menadžera i zasnovao ga na njihovim iskustvima iz prakse. Zahvaljujući ovoj obuci njihovi prodajni timovi su stekli više samopouzdanja jer se u kontinuitetu organizuju timski sastanci na kojima se analiziraju planovi prodaje. Istovremeno, menadžeri su usvojili tehnike za davanje povratnih informacija svojim zaposlenima nakon prodajnih poseta, što rezultira povećanjem učinka prodajnih timova. Develor je pokazao izuzetnu sposobnost pružanja podrške našoj organizaciji sa aspekta unapređenja veština menadžera, kao i oblasti prodajnih tehnika.”

  • Gabriella Juhasz

    "U Simensovoj grupaciji u Mađarskoj uveden je Program za talente uz maksimalnu podršku najvišeg rukovodstva.

    Izabrali smo Develor za izvođenje prve faze programa za talente na otvorenom tenderskom procesu.

    Prva faza Programa za talente je predviđala i sprovođenje Programa “Razvojni centar” (DC – Development Center) u cilju dobijanja dodatnih informacija (pored standardnih rezultata ocene radnog učinka zaposlenih) kako bi definisali individualne razvojne planove za naše talentovane radnike. Izazov za nas i kolege iz Develora bio je ne samo organizacija DC na najvišem nivou, već i realizacija sledećih aktivnosti:

    • Definisanje zadataka pomoću kojih bi bila moguća procena njihovih talenata u skladu sa globalnim sistemom za kompetencije kompanije Simens.
    • Objektivno procenjivanje kompetencija izabranih talentovanih stručnjaka na osnovu njihovog ponašanja i standardizovanih kriterijuma.
    • Prikupljanje maksimalne količine informacija u cilju izrade individualnih planova.
    Tim za dizajniranje programa i konsultanti Develora su napravili odličan sistem za procenu naših talenata. U toku pripremne faze, kada se radilo na definisanju zadataka i uspostavljanju kriterijuma za merenje kompetencija Simensa, kao i u toku samog izvođenja aktivnosti u okviru DC i davanju povratnih informacija, konslutanti Develora su bili usmereni na naše potrebe kao klijenta, maksimalno fleksibilni i profesionalni u obavljanaju svih svojih zadataka. Primenili su dijagnostičku metodologiju najvišeg kvaliteta koja je dala rezultate koji su prevazišli naša očekivanja.”
  • Logo_Festo „U novembru 2010. godine Develor Bugarska je održao obuku na temu “Uspešni projektni menadžeri” za zaposlene koji se bave upravljanjem projektima pored svojih inženjerskih poslova. Pored toga, krajem 2008. godine, Develor je realizovao niz obuka iz veština komunikacija za novozaposlene. Ova obuka je bila zasnovana na praktičnim vežbama i omogućavala učesnicima da daju fidbek. Svi učesnici su bili jako zadovoljni programom. Nakon obuke učesnici su dobili zadatak da popune upitnike tako dobivši priliku da navedu najzanačajnije trenutke sa obuke. U okviru prve nedelje nakon treninga zapazili smo da učesnici primenjuju stečena znanja u svom svakodnevnom poslu. Smatramo da je obuka bila korisna i planiramo da je organizujemo ponovo nakon 6 do 8 meseci.”
  • BAT

    "Sa naše tačke gledišta, Develor je pouzdan partner na koga uvek možemo da računamo ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obeležja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu sarađujemo sa Develorom.”

       
  • magyarcom

    U okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- saradnik u kreiranju i razvoju Interkulturalnog trening kursa. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo predviđali se realizovala.

    Kvaliteti koji karakterišu Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe.

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje saradnje sa Develorom, opisao bih ih sa sledeće dve reči: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uverljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička saradnja u definisanju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

  • novartis

    "Od 2008. godine sarađujemo sa Develorom na kontinuiranoj edukaciji naših zaposlenih u okviru PJ Onkologije. U početku smo realiziovali projekat “Insights” za menadžere koji smo zatim primenili na sve zaposlene u našoj službi, a potom i na čitav prodajni tim (2009.godine). Saradnju smo nastavili sa članovima prodajnog tima 2010. godine na programu “Pregovaranje sa zahtevnim klijentima”, nakon čega smo uradili analizu kanala komunikacije, navika i saradnje unutar tima kroz program “timskog sociomapiranja” 2011. godine (svi zaposleni su bili uključeni u ovaj projekat, uključujući i administrativno osoblje). Tokom čitave saradnje Develor se pokazao kao veoma odgovorna kompanija, kako u organizaciji, tako i u realizaciji obuke. Naš tim je veoma raznolik, sastoji se od ljudi različitih doba, iskustva, obrazovanja, ličnosti, kao i nivoa znanja stečenog na prethodnim obukama. Treneri Develora su uspeli da se prilagode ovako diversifikovanom timu i da osvoje, integrišu i zadrže njihovu pažnju tokom obuke. Projekat Timskog sociomapiranja pružio nam je drugačiji uvid u situaciju koja postoji u pojedinačnim timovima, saradnju unutar tima, kao i nivo komunikacije između ljudi izvan već oformljenih timova. Veoma smo zadovoljni obukom koja nas je motivisala da naredne godine organizujemo još jedan ovakav program, kako bismo nakon toga mogli da analiziramo nivo napretka pojedinačnih timova u okviru PJ Onkologija.”

  • fortuna

    "Kompanija Fortuna (kladionica) započela je saradnju sa Develorom 2006. godine, kada im je trebao program prilagođen posebnim potrebama prodaje u kladionici. Ponuda koju je Develor dao je bila najbolja i zasnovana na preliminarnim analizama i rezultatima dobijenim kroz program „Tajni kupac”. U pitanju je bio veoma interesantan program za razvoj veština prodaje za naše direktne prodavce u poslovnicama kompanije. Velikom broju učesnika je bio prvi put da učestvuju u ovakvom tipu obuke, i njihove ocene su bile mahom pozitivne. Tokom realizacije koja je trajala približno godinu dana uspostavljena je krajnje prijateljska atmosfera u odnosu između menadžmenta Develora i Fortune, što je pozitivno uticalo na dalju saradnju na projektu za Regionalne menadžere koji je bio realizovan 2008. godine. Program za Regionalne menadžere bio je fokusiran na razvoje menadžerskih kompetencija i koučing supervizora. Zbog uspešne saradnje koju smo ostvarili, angažovali smo Develor da iste programe sprovede u našim kompanijama u Slovačkoj, Poljskoj i Hrvatskoj.”

  • Holcim „Develor Bugarska je tokom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvatao programe Razvoja veština upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja veština prodaje i 360o fidbek. Glavni fokus u programu razvoja veština upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspeo da prilagodi teorijske modele svakodnevnom radnom životu učesnika korsiteći realne primere i vežbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo lično iskustvo u rukovođenju, jer su tako mogli da daju ubedljive i korisne odgovore na pitanja učesnika.”
  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija Prvá stavebná sporiteľňa je ranije sarađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentovanje određene teme. Cenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tokom pripreme treninga, njihovog sprovođenja, ali i preporuke i savete za dalje korake koji bi trebalo da se preduzmu.

    Tokom 2009. i 2010. godine sarađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cenimo saradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tokom pripreme obuka. Tokom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tokom obuka, gđa Georgievová je uspela da na jednostavan način objasni učesnicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je usledila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno pre Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vežbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima mogu biti suočeni. Nakon sprovođenja procesa ocenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle da implementiramo i evaluiramo Mbo proces ocenjivanja, uz pomoć upitnika i za ocenjivače, i za ocenjivane. Njihovi saveti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam da sprovedemo promene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocenjivanja.

    Cenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tok procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne saradnje.”

  • Robert Bosch

    "Saradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. (isto kao i kompanija koja je bila preteča Develoru - Door Training CE Kft.) počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja sledećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Lična efikasnost, Svesna komunikacija, Veštine prezentovanja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno sprovedenih treninga, što je rezultiralo uspešnom primenom stečenog znanja. Tokom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primeni novih rešenja u svojim poljima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente potkovane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama preneo praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspešniji u svom poslu.”

  • Zentiva „Zentiva a.s. sarađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša saradnja je usredsređena na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je sproveo programe obuka u skladu sa zahtevom kompanije Zentiva u okviru postojećeg edukativnog programa. Učesnici su dali veoma pozitivne ocene sadržaja kurseva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korišćenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke sprovođene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”
  • Katarina Jablonska"Sarađujemo sa Develorom u oblasti programa obuka za zaposlene zadužene za podršku kulturnih promena širom regiona Centralne Evrope u kojem Soni posluje. Od samog početka naše saradnje, Develorov tim je sa nama radio na dizajniranju programa obuke, kao i na izvođenju iste, pokazavši izuzetan profesionalizam, inovativan pristup i veštine obučavanja na visokom nivou. Pored toga, angažovali smo Develor i prilikom održavanja nekoliko “tim bilding” događaja koji su nam pomogli da izgradimo pozitivan duh među zaposlenima, kojima se svaki od ovih programa jako dopao. Radujemo se budućoj saradnji sa Develorom.”
  • economedia

    "Ako bih u tri reči morala da opišem Develorov tim upotrebila bih sledeće termine – fleksibilnost, želja i posvećenost. Sarađivali smo na projektima posvećenim povećanju efikasnosti timskog rada i razvoju liderskih veština. Najviše me je impresionirala činjenica da zaposleni u Develoru vole izazove i trude se da ispune naša očekivanja u pogledu specifičnih zahteva u procesu realizacije. Mogu da preporučim Develor kao pouzdanog partnera za programe iz oblasti liderstva, razvoja menadžerskih potencijala i unapređenja timskog rada.”