Utisci klijenata

  • lavena

    “Nakon obavljanja preliminarih konsultacija sa Develorom, usaglasili smo se oko najadekvatnijeg oblika aktivnosti koje treba da realizujemo sa našim timom početkom 2012. godine u cilju rešavanja različitih problema zaposlenih, sa različitim odgovornostima, predrasudama i karakterima. I pored toga što su neki učesnici bili skeptični, Develor je odlično uradio svoj posao:

    - [they] uspeli su da uključe, zadrže pažnju i motivišu i najskeptičnije učesnike;

    - [they] uspeli su da na sveobuhvatan način predstave glavne karakterisitke različitih tipova ljudi, što je učesnicima pomoglo da se pravilno orijentišu i unaprede svoje veštine komunikacije;

    - [they]uspeli su da daju detaljne opise pojedinačnih osobina ključnih članova tima što je bilo od neprocenjive vrednosti. Dokaz za njihov visok nivo profesionalizma bio je ne samo u opštem pozitivnom stavu učesnika, već i u činjenici da je donet niz zaključaka koji su, po mom mišljenju, izuzetno korisni za strukturu naše organizacije.”

  • BAT

    "Sa naše tačke gledišta, Develor je pouzdan partner na koga uvek možemo da računamo ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obeležja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu sarađujemo sa Develorom.”

       
  • VinciparkNakon nekoliko programa obuka koje su za našu kompaniju održale različite kompanije, kolebala sam se da li će ovo ponovo biti izgubljeno vreme, ili će ipak doneti  nešto korisno učesnicima. Stekla sam utisak da je često teško primeniti znanje stečeno na obukama u svakodnevnom radu. Iz toga razloga mi je gotovo uvek teško da odlučim da li uopšte da prisustvujem obuci. Međutim, nakon Develorovih treninga, moram da kažem da sam promenila svoje mišljenje o programima obuka obzirom na to da je njihov tim uspeo da obogati i razvije uvid zaposlenih u sopstvene aktivnosti, aktivnosti svojih kolega i poslovnih partnera i pozotovno uticali na njihove radne navike. Develor nas nije razočarao."
  • Gabriella Juhasz

    "U Simensovoj grupaciji u Mađarskoj uveden je Program za talente uz maksimalnu podršku najvišeg rukovodstva.

    Izabrali smo Develor za izvođenje prve faze programa za talente na otvorenom tenderskom procesu.

    Prva faza Programa za talente je predviđala i sprovođenje Programa “Razvojni centar” (DC – Development Center) u cilju dobijanja dodatnih informacija (pored standardnih rezultata ocene radnog učinka zaposlenih) kako bi definisali individualne razvojne planove za naše talentovane radnike. Izazov za nas i kolege iz Develora bio je ne samo organizacija DC na najvišem nivou, već i realizacija sledećih aktivnosti:

    • Definisanje zadataka pomoću kojih bi bila moguća procena njihovih talenata u skladu sa globalnim sistemom za kompetencije kompanije Simens.
    • Objektivno procenjivanje kompetencija izabranih talentovanih stručnjaka na osnovu njihovog ponašanja i standardizovanih kriterijuma.
    • Prikupljanje maksimalne količine informacija u cilju izrade individualnih planova.
    Tim za dizajniranje programa i konsultanti Develora su napravili odličan sistem za procenu naših talenata. U toku pripremne faze, kada se radilo na definisanju zadataka i uspostavljanju kriterijuma za merenje kompetencija Simensa, kao i u toku samog izvođenja aktivnosti u okviru DC i davanju povratnih informacija, konslutanti Develora su bili usmereni na naše potrebe kao klijenta, maksimalno fleksibilni i profesionalni u obavljanaju svih svojih zadataka. Primenili su dijagnostičku metodologiju najvišeg kvaliteta koja je dala rezultate koji su prevazišli naša očekivanja.”
  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • Spas Velinov “Dana 19.11.2010, organizovali smo tim bilding za zaposlene u službi planiranja i upravljanja mrežnim uslugama. Naš partner u tom procesu bio je Develor Bugarska. Odlučili smo se za Develor jer smo želeli da dobijemo nešto više od običnih takmičarskih igara. Glavni cilj trenera bio je osmisle program koji je zabavan, ali istovremeno i edukativnog karaktera i omogućava diskusije na ozbiljne teme. Kao rezulatat imali smo spontane i veoma korisne razgovore među učesnicima nakon što su sebe doživeli u okruženju gde su igrali različite uloge koje su bile analogne njihovom svakodnevnim poslovima. Program je ostvario postavljene ciljeve i dobio sve pohvale od strane učesnika.”
  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • Imre Vadász"Sarađivali smo sa Develorom od 2009. godine u okviru programa “Akademija Liderstvo”. Nakon uspešne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo pre tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unapredimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da: - Realizuje programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima. - Sarađuje sa nama na fleksibilan i poslovno orijentisan način u cilju stvarnog unapređenja kompetencija zaposlenih, a ne samo jednostavnog izvođenja programa obuke. - Obezbedi da sadržaj programa i način izvođenja pruža rešenje koje je u skladu sa organizacionom kulturom i procesima naše kompanije - Primeni i upordi različite alate i metode – concept 360 fidbek pre i posle završetka obuke, internet i alate koji se primenjuju uživo na obuci, modularnu strukturu programa, koučing, intervjue sa liderima, itd. u cilju postizanja maksimalne efektivnosti. ... Veoma smo zadovoljni saradnjom sa Develorom, jer u potpunosti zadovoljavaju sve naše zahteve, i uz to su veoma etični i teže ostvarivanju digoročne saradnje sa klijentom.”
  • Zentiva „Zentiva a.s. sarađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša saradnja je usredsređena na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je sproveo programe obuka u skladu sa zahtevom kompanije Zentiva u okviru postojećeg edukativnog programa. Učesnici su dali veoma pozitivne ocene sadržaja kurseva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korišćenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke sprovođene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”
  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • daniela yavasheva

    “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne veštine, razumevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Tačnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opsiala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “tim bilding” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konsultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahteva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lekova, i angažovanju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni saradnici Zentive su uspeli da maksimalno zadovolje sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposleni steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunskog kvaliteta.”
  • AIIData

    "…Develor Bugarska, a posebno Gergana poseduje temeljno znanje i veštine i u profesionalnom i u interpersonalnom smislu. Ona je aktivno asistirala u strateškom pozicioniranju zajedno sa kadrovskom službom, kao savetnik u različitim aspektima procesa upravljanja. Gerganin rad je bio neprocenjiv -  aktivno je pružala podršku u identifikovanju, analizi i primeni različitih strategija i inicijativa usmerenih na zaposlene u kompaniji. Tokom naše saradnje, ona je pokazala izuzetno razumevanje procesa, odnosa i dinamike organizacije, ciljeva i metodologije za njhovo ostvarivanje, uloge i odgovornosti menadžmenta u zaposlenih na svim nivoima..."

  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promena u sistem motivisanja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konsultanti su prvenstveno bili usredsređeni na unapređivanje sistema nagrađivanja, promenu organizacione strukture (što je takođe podrazumevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konsultanti su predložili korišćenje koncepta“timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konsultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedisntvo tima, učestalost i kvalitet komunikacije, kao trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realizovanih izmena, tokom trajanja projekta, kao i identifikovati oblasti za dalja poboljšanja. Svi učesnici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo da organizujemo konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definišemo, niti da o njima imamo razmenu mišeljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • novartis

    "Od 2008. godine sarađujemo sa Develorom na kontinuiranoj edukaciji naših zaposlenih u okviru PJ Onkologije. U početku smo realiziovali projekat “Insights” za menadžere koji smo zatim primenili na sve zaposlene u našoj službi, a potom i na čitav prodajni tim (2009.godine). Saradnju smo nastavili sa članovima prodajnog tima 2010. godine na programu “Pregovaranje sa zahtevnim klijentima”, nakon čega smo uradili analizu kanala komunikacije, navika i saradnje unutar tima kroz program “timskog sociomapiranja” 2011. godine (svi zaposleni su bili uključeni u ovaj projekat, uključujući i administrativno osoblje). Tokom čitave saradnje Develor se pokazao kao veoma odgovorna kompanija, kako u organizaciji, tako i u realizaciji obuke. Naš tim je veoma raznolik, sastoji se od ljudi različitih doba, iskustva, obrazovanja, ličnosti, kao i nivoa znanja stečenog na prethodnim obukama. Treneri Develora su uspeli da se prilagode ovako diversifikovanom timu i da osvoje, integrišu i zadrže njihovu pažnju tokom obuke. Projekat Timskog sociomapiranja pružio nam je drugačiji uvid u situaciju koja postoji u pojedinačnim timovima, saradnju unutar tima, kao i nivo komunikacije između ljudi izvan već oformljenih timova. Veoma smo zadovoljni obukom koja nas je motivisala da naredne godine organizujemo još jedan ovakav program, kako bismo nakon toga mogli da analiziramo nivo napretka pojedinačnih timova u okviru PJ Onkologija.”

  • Slovak TelekomSarađujemo sa Develorom u više oblasti razvoja već duži vremenski period, bilo da su u pitanju redovni treninzi za novozaposlene, personalizovan razvojni program za supervozore i trenere u našem Centru za pružanje usluga kupcima, ili niz “Insights” programa prilagođenih posebnim potrebama menadžera za odnose sa ključnim klijentima koji rade u veleprodajama. Cenim fleksibilnost celog tima u procesu sprovođenja treninga i savetovanja, ali posebno mi je bitno to što treneri poseduju stvarno poslovno iskustvo. Takođe mi se dopada to što Develor bez straha pristupa novim poljima razvoja i prilagođava se uslovima klijenta. I poslednje, ali ne i najmanje važno… jasno je da priprema treninga za trenere ne predstavlja samo rad, već i vrstu zabave.”
  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje saradnje sa Develorom, opisao bih ih sa sledeće dve reči: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uverljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička saradnja u definisanju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • coop jednota

    "Godine 2008. u saradnji sa Develorom, dizajnirali smo i sproveli program obuke namenjen menadžerima nabavke. Program je bio usmeren na razvoj interpersonalne efektivnosti menadžera i njihovih veština pregovaranja. Koncept “Insights” razvojnog sistema omogućio nam je da se efektivno usmerimo na pragmatične trening aktivnosti, podržavaući i razvijajući veštine i sposobnosti učesnika, istovremeno uzimajući u obzir i njihove lične osobine. Profesionalna orijentacija na potrebe klijenta i kvalifikovan trener sa odličnom ekspertizom u sektoru robe široke potrošnje su bili ključni faktori uspešnog sprovođenja programa. Hvala vam na svemu i radujem se našoj budućoj saradnji.”

  • Robert Bosch

    "Saradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. (isto kao i kompanija koja je bila preteča Develoru - Door Training CE Kft.) počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja sledećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Lična efikasnost, Svesna komunikacija, Veštine prezentovanja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno sprovedenih treninga, što je rezultiralo uspešnom primenom stečenog znanja. Tokom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primeni novih rešenja u svojim poljima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente potkovane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama preneo praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspešniji u svom poslu.”

  • Monika Kravarikova "Moje prvo iskustvo sa Develorom bila je organizacija događaja za Schneider Electric sa glavnim ciljem pružanja podrške većoj timskoj koheziji. Na osnovu analize potreba naše kompanije i naših očekivanja, Develor je predložio “Insights” – alat za procenu tipologije ličnosti. Program je osmišljen u potpunosti u skladu sa našim potrebama, kako u pogledu organizacije, tako i u pogledu korišćenja stranih jezika (neki od učesnika su bili stranci), uzimajući u obzir veliki broj učesnika i lokaciju događaja. Obuku “Insights” su sproveli sledeći treneri: Kinga Novotná, Milan Zekucia, Martina Georgievová, Vladimír Rýpal i Dana Nemčická, koji su uspeli da zadrže pažnju učesnika i inspirišu ih da bolje razumeju sebe i svoje kolege. Po završetku ovog događaja dobila sam pozitivan fidbek ne samo od naših zaposlenih, već i od rukovodstva. Develor je predložio da se organizuje drugi deo ovog događaja – program aktivnosti na otvorenom prostoru – što je takođe obavljeno na najvišem poslovnom nivou. Nakon ovog prvog pozitivnog iskustva, tražila sam od Develora da pripremi obuku iz oblasti prezentacionih veština za izabranu grupu zaposlenih koji su su stalnom kontaktu sa eksternim klijentima. Obuku je izvela Martina Georgievová, tako što je spojila teoriju i praksu na veoma uspešan način. Moram da pohvalim njenu stručnost i adekvatnu pripremu za obuku, izvođenje iste, kao i način neposrednog davanja povratnih informacija učesnicima tokom vežbi. Evaluacije koje sam dobila od učesnika su me uverile da, ukoliko budemo imali potrebu za dodatnim razvojem naših zaposlenih u budućnosoi, rado ću ponovo angažovati Develor.”
  • Tchibo"Develor nam je mnogo pomogao, posebno u pogledu razvoja veština, i to zahvaljujući razumevanju naših potreba i očekivanja. Oni uvek znaju šta, kada i kako da urade. Prilikom svake saradnje dobijali smo uslugu jednako dobrog kvaliteta: pouzdani su, fleksibilni i brzi. Uz develor, sve je moguće."
  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • adecco

    "...Veoma smmo impresionirani sposobnošću trenera Develora Bugarska u pogledu pripreme obuke, kao i prilagođavanja i saradnje sa veoma različitim učesnicima. Jako cenimo uloženo vreme i trud saradnika iz Develora u okviru pripremne faze, kada su organizovali niz sastanaka na različitim nivoima u okviru organizacije. Glavni treneri su uspešno prilagodili teorijske modele svakodnevnom radu učesnika, koristeći primere i vežbe zasnovane na stvarnim situacijama. Develor Bugarska je ostavio odličan utisak svojom sposobnošću da nam pomogne u realizaciji, organizaciji i administrativnoj implementaciji i izveštavanju o aktivnostima finansiranim od strane EU.”

  • Katarina Jablonska