Stephan Bily, Director, Direktor maloprodajne mreže – Lexmark

Stephan Bily

“Naš zadatak bio je da sprovedemo anketu na temu Zadovoljstva kupaca, na uzorku od 90 kompanija iz 18 zemalja na 10 jezika, i u skladu sa tim da pripremimo i relevantan fidbek, sa analizom i kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Develor je imao iskustva u merenju i proceni Zadovoljstva, Posvećenosti, Motivacije i Nivoa zadržavanja. Upravo zato što smo smatrali da tim Develora poseduje kapacitete da ispuni naša očekivanja, odlučili smo da ih angažujemo.

Najbitnije stavke iz njihove ponude za nas su bile:

1. Tačno vremenski ograničeno izvođenje programa

2. Profesionalno oformljene cene

3. Tehnološki orijentisan pristup,

4. Jedna kontakt osoba zadužena za sve jezik.

Nakon završetka projekta, Lexmark je bio izuzetno zadovoljan ostvarenim rezultatima. Projekat je sproveden veoma dobro; kratki vremenski rokovi su bili ispoštovani tokom čitavog pojekt.

Toplo preporučujemo Develor za anketu na temu Praćenja nivoa zadovoljstva. U međuvremenu, Lexmark je nastavio saradnju Develorom na drugim poljima obučavanja i konsaltinga.