Utisci klijenata

  • Tibor Lados"Matra elektrana je angažovala Develor Consulting Ltd. U proleće 2012. godine u cilju razvoja i realizacije sveobuhvatnog programa obuke za rukovodstvo na najvišem i srednjem nivou (ukupno 2300 zaposlenih).

    Ciljevi obuke su bili povećanje nivoa bezbednosti na radu kao i podizanje nivoa svesti o potrebi poštovanja standarda bezbednosti, a u skladu sa smernicama i preporukama direkcije kompanije RWE AG. Develor Consulting je dostavio ponudu sa potpuno novim pristupom, sa akcentom na interaktivnom angažovanju učesnika. Ova primamljiva ponuda sa nekoliko inovativnih predloga iz oblasti uvođenja u ponašanje i stavove zaposlenih je bila bolja od konkurentskih ponuda u svim aspektima. Program obuke od ukupno 105 dana je uspešno realizovan za 26 dana zahvaljujući angažovanju tima sastavljenog od 5 iskusnih i stručnih trenera, koji su prevazišli sva očekivanja učesnika i našeg rukovodstva.

    Tokom izvođenja intenzivne četvoročasovne obuke, treneri su uspeli da efektivno prenesu praktična znanja i veštine koje su učesnici mogli odmah da primene u svom svakodnevnom radu. Naša kompanija je u potpunosti zadovoljna razvojem i izvođenjem programa obuke, tako da možemo slobodno reći da je Develor u potpunosti zadovoljio sva naša očekivanja.”

  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promena u sistem motivisanja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konsultanti su prvenstveno bili usredsređeni na unapređivanje sistema nagrađivanja, promenu organizacione strukture (što je takođe podrazumevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konsultanti su predložili korišćenje koncepta“timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konsultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedisntvo tima, učestalost i kvalitet komunikacije, kao trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realizovanih izmena, tokom trajanja projekta, kao i identifikovati oblasti za dalja poboljšanja. Svi učesnici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo da organizujemo konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definišemo, niti da o njima imamo razmenu mišeljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • Opavia

    "Develor nam je ponudio svoje usluge početkom 2007.godine. Na osnovu analize potreba koju su sproveli, kreirali su program obuke specijalno za našu kompaniju. Njihova prednost u odnosu na konkurentske kompanije je bio njhov profesionalizam i lična zrelost njihovog trenera, koji je zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u okruženju prodaje robe široke potrošnje navodio korisne primere iz stvarnih životnih situacija i uspeo da održi pažnju učesnika obuke i zainteresuje ih za program. Ovo mu je pomoglo i da odgovori na sva usko stručna pitanja i ponudi rešenja za situacije sa kojima se naše prodajno osoblje svakodnevno susreće. Naši zaposleni su pohvalili ovaj program obuka, kvalitet treninga, kao i fasilitaciju trenera koji se u potpuosti identifikovao sa njima i njihovim poslovnim ulogama. Obuka iz oblasti lične tipologije je bila interesantna i uticajna, i pomogla je u poboljšanju komunikacije na više nivoa u našoj kompaniji.

    Veoma smo zadovoljni uslugama Develora i sigurno ćemo ponovo sarađivati u budućnosti.”

  • economedia

    "Ako bih u tri reči morala da opišem Develorov tim upotrebila bih sledeće termine – fleksibilnost, želja i posvećenost. Sarađivali smo na projektima posvećenim povećanju efikasnosti timskog rada i razvoju liderskih veština. Najviše me je impresionirala činjenica da zaposleni u Develoru vole izazove i trude se da ispune naša očekivanja u pogledu specifičnih zahteva u procesu realizacije. Mogu da preporučim Develor kao pouzdanog partnera za programe iz oblasti liderstva, razvoja menadžerskih potencijala i unapređenja timskog rada.”

  • Krisztina LangNaša kompanija ima približno oko 100 zaposlenih. Osim vođenja dve topionice, bavimo se i prodajom metala. Ove godine (2009.) Develor je sproveo program „Akademija Liderstva” za naše menadžere i program razvoja prodajnih veština za naše menadžere prodaje. Oba programa bila su zasnovana na analizama potreba i prilagođena okolnostima i okruženju naše kompanije. Jedan deo edukacije finansirao je Nacionalni projekat XI /EU fond/, delom zahvaljujući profesionalnom rukovođenju Develora. Rezultati evaluacija interaktivnih obuka prevazišli su sva očekivanja. Učesnici su takođe dali visoku ocenu za kvalitet i profesionalne veštine trenera, koji je često koristio realne životne primere, simulacije ili vežbe.”

  • lavena

    “Nakon obavljanja preliminarih konsultacija sa Develorom, usaglasili smo se oko najadekvatnijeg oblika aktivnosti koje treba da realizujemo sa našim timom početkom 2012. godine u cilju rešavanja različitih problema zaposlenih, sa različitim odgovornostima, predrasudama i karakterima. I pored toga što su neki učesnici bili skeptični, Develor je odlično uradio svoj posao:

    - [they] uspeli su da uključe, zadrže pažnju i motivišu i najskeptičnije učesnike;

    - [they] uspeli su da na sveobuhvatan način predstave glavne karakterisitke različitih tipova ljudi, što je učesnicima pomoglo da se pravilno orijentišu i unaprede svoje veštine komunikacije;

    - [they]uspeli su da daju detaljne opise pojedinačnih osobina ključnih članova tima što je bilo od neprocenjive vrednosti. Dokaz za njihov visok nivo profesionalizma bio je ne samo u opštem pozitivnom stavu učesnika, već i u činjenici da je donet niz zaključaka koji su, po mom mišljenju, izuzetno korisni za strukturu naše organizacije.”

  • merck“…Želela bih da iskažem veliko zadovoljstvo saradnjom sa Develorom Bugarska. Naša komunikacija započela je 2010.godine, kada je kompanija Merck Bugarska unajmila Develor da sprovede različite programe obuke za zaposlene u oblastima prodaje, komunikacija i odnosa sa klijentima. Programi obuke nastavljeni su tokom 2011. godine. Rezultat programa je bio vidljiv – moj tim je suštinski promenio pristup i način komunikacije sa kolegama iz drugih odeljenja. Počeli su lakše da ostvaruju svoje ciljeve i na najjednostavniji način rešavaju poslovne situacije. Program obuke doprineo je i značajnoj promeni samog tima – komunikacija je razumljiva i konkretna, timski duh je vidljiv i postoji inicijativa za preuzimanje odgovornosti.”

  • BAT

    "Sa naše tačke gledišta, Develor je pouzdan partner na koga uvek možemo da računamo ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obeležja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu sarađujemo sa Develorom.”

       
  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje saradnje sa Develorom, opisao bih ih sa sledeće dve reči: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uverljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička saradnja u definisanju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

  • skyEU"Develor je za našu kompaniju sproveo program obuke „Finansije za ne-finansijske menadžere”. Obuka je bila zasnovana na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primenu teorijskog znanja i veština kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tokom sprovođenja programa. Učinak trenera tokom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efektivnije predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primenio, kao i veliko razumevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”
  • daniela yavasheva

    “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne veštine, razumevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Tačnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opsiala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “tim bilding” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konsultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • Katarina Jablonska"Sarađujemo sa Develorom u oblasti programa obuka za zaposlene zadužene za podršku kulturnih promena širom regiona Centralne Evrope u kojem Soni posluje. Od samog početka naše saradnje, Develorov tim je sa nama radio na dizajniranju programa obuke, kao i na izvođenju iste, pokazavši izuzetan profesionalizam, inovativan pristup i veštine obučavanja na visokom nivou. Pored toga, angažovali smo Develor i prilikom održavanja nekoliko “tim bilding” događaja koji su nam pomogli da izgradimo pozitivan duh među zaposlenima, kojima se svaki od ovih programa jako dopao. Radujemo se budućoj saradnji sa Develorom.”
  • "Naša saradnja sa Develorom počela je pre tri i po godine. Od početka saradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi na njihove standardne trening kurseve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombinovanog profila” kao što su njihove ekonomične radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • fortuna

    "Kompanija Fortuna (kladionica) započela je saradnju sa Develorom 2006. godine, kada im je trebao program prilagođen posebnim potrebama prodaje u kladionici. Ponuda koju je Develor dao je bila najbolja i zasnovana na preliminarnim analizama i rezultatima dobijenim kroz program „Tajni kupac”. U pitanju je bio veoma interesantan program za razvoj veština prodaje za naše direktne prodavce u poslovnicama kompanije. Velikom broju učesnika je bio prvi put da učestvuju u ovakvom tipu obuke, i njihove ocene su bile mahom pozitivne. Tokom realizacije koja je trajala približno godinu dana uspostavljena je krajnje prijateljska atmosfera u odnosu između menadžmenta Develora i Fortune, što je pozitivno uticalo na dalju saradnju na projektu za Regionalne menadžere koji je bio realizovan 2008. godine. Program za Regionalne menadžere bio je fokusiran na razvoje menadžerskih kompetencija i koučing supervizora. Zbog uspešne saradnje koju smo ostvarili, angažovali smo Develor da iste programe sprovede u našim kompanijama u Slovačkoj, Poljskoj i Hrvatskoj.”

  • timea toth_alstom

    "Kompanija Alstom Mađarska odabrala je Develor Co. ltd vođena njegovim izvanrednim rezultatima u oblasti razvoja lidesrtva. Ovim programom obuke želeli smo da unapredimo liderske kvalitete menadžmenta toplotnog pogona u našoj fabrici. Zadovoljni smo rezultatima koji su vidljvi u svakodnevnom radu menadžera, i to ne samo na individualnom nivou, već i na nivou celog tima.”

  • RockPoint"Izabrali smo Develor za potrebe razvoja i poboljšanja maloprodajnog standarda, sprovođenja obuka, i programa “Tajni kupac” u našim prodavnicama. Cenim to što je tim iz Develora zaista izdvojio potrebno vreme da sasluša naše potrebe i na osnovu toga kreira programe prilagođene našoj kompaniji. Takođe, svi treneri su veliki profesionalci sa izvanrednim prodajnim iskustvom. Ono što najviše cenim je to što nam je nakon završetka programa obuke Develor pomogao da od određenog broja naših zaposlenih napravimo interne trenere sprovodeći niz TTT (Train The Trainer – Obuči Trenera) obuka, a pored toga nam je obezbedio i materijale posebno priagođene potrebama naše kompanije. Zahvaljujući ovome mi samostalno možemo da ispunimo 90 % naših potreba kada je u pitanju obuka zaposlenih. Rezultati govore sami za sebe – nakon dvogodišnje saradnje sa Develorom, naša kompanija je dospela na prvo mesto u oblastima brige o kupcima i veština prodaje, što je pokazalo nezavisno istraživanje maloprodaja sportske opreme u Českoj Republici, u kome smo prestigli mnoge međunarodne sportske brendove.”
  • coop jednota

    "Godine 2008. u saradnji sa Develorom, dizajnirali smo i sproveli program obuke namenjen menadžerima nabavke. Program je bio usmeren na razvoj interpersonalne efektivnosti menadžera i njihovih veština pregovaranja. Koncept “Insights” razvojnog sistema omogućio nam je da se efektivno usmerimo na pragmatične trening aktivnosti, podržavaući i razvijajući veštine i sposobnosti učesnika, istovremeno uzimajući u obzir i njihove lične osobine. Profesionalna orijentacija na potrebe klijenta i kvalifikovan trener sa odličnom ekspertizom u sektoru robe široke potrošnje su bili ključni faktori uspešnog sprovođenja programa. Hvala vam na svemu i radujem se našoj budućoj saradnji.”

  • allianz

    "Razvojni program za operatore “call centra” koji je sproveo Develor Slovačka imao je veoma pozitivan uticaj na povećanje kvaliteta usluga i znatno ojačao prodajne veštine naših operatera. Obuke zasnovane na potrebama naših operatera odražavle su veliko iskustvo trenera u oblastima osiguranja i telefonske prodaje i pružanja usluga. Vrlo rado ćemo ponovo sarađivati sa Develorom u budućnosti.”

  • BAWAG "Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih veština, kao i obuke za menadžere. Najviše cenimo profesionalni pristup trenera koji sun a veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procenom potreba grupe i na osnovu fidbeka sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj meri interaktivna. Osnovno znanje i veštine učesnici su mogli da primene i vežbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom saradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”
  • Stephan Bily

    "Naš zadatak bio je da sprovedemo anketu na temu Zadovoljstva kupaca, na uzorku od 90 kompanija iz 18 zemalja na 10 jezika, i u skladu sa tim da pripremimo i relevantan fidbek, sa analizom i kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Develor je imao iskustva u merenju i proceni Zadovoljstva, Posvećenosti, Motivacije i Nivoa zadržavanja. Upravo zato što smo smatrali da tim Develora poseduje kapacitete da ispuni naša očekivanja, odlučili smo da ih angažujemo. Najbitnije stavke iz njihove ponude za nas su bile: 1. Tačno vremenski ograničeno izvođenje programa 2. Profesionalno oformljene cene 3. Tehnološki orijentisan pristup, 4. Jedna kontakt osoba zadužena za sve jezik.

    Nakon završetka projekta, Lexmark je bio izuzetno zadovoljan ostvarenim rezultatima. Projekat je sproveden veoma dobro; kratki vremenski rokovi su bili ispoštovani tokom čitavog pojekt.

    Toplo preporučujemo Develor za anketu na temu Praćenja nivoa zadovoljstva. U međuvremenu, Lexmark je nastavio saradnju Develorom na drugim poljima obučavanja i konsaltinga.

  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahteva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lekova, i angažovanju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni saradnici Zentive su uspeli da maksimalno zadovolje sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposleni steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunskog kvaliteta.”
  • INGTokom 2010. godine kompanija ING Penzijski fond organizovala je programe obuka za svoje zaposlene i agente. Naš partner u ovom projektu bio je Develor Bugarska.

    Utiske o Develoru stekla sam iz našeg zajedničkog rada na pripremi dokumenata za prijavu na program, postavljanja ciljeva obuke, njihovog ostvarivanja i finalizacije projekta. Inicijalna očekivanja naše kompanije su se menjala tokom procesa analiza potreba. Partneri iz Develora su na veoma stručan način proširili naše vidike, i uspeli da definišu oblasti na koje treba da se posebno usredredimo. Obuke su bile fokusirane na praksu i raznolikost situacionih modula i sprovela su ih tri trenera. Osim mojih ličnih pozitivnih utisaka o radu trenera Todora Todorova, mogu reći da su i moje kolege stekle odličan utisak i o drugim trenerima.

    Godinu dana nakon završetka obuke, mi i dalje interno komentarišemo Insights” profile koje su svi učesnici dobili. Ocenjujem projekat najvišom ocenom, naročito način na koji su nam Develorovi stručnjaci pomogli da jasnije definišemo granice u određenim oblastima, a najviše od svega to što danas posedujemo znanje o najboljem načinu za upravljanje svojim prodajnim veštinama i očekivanjima.”

  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • Gabriella Juhasz

    "U Simensovoj grupaciji u Mađarskoj uveden je Program za talente uz maksimalnu podršku najvišeg rukovodstva.

    Izabrali smo Develor za izvođenje prve faze programa za talente na otvorenom tenderskom procesu.

    Prva faza Programa za talente je predviđala i sprovođenje Programa “Razvojni centar” (DC – Development Center) u cilju dobijanja dodatnih informacija (pored standardnih rezultata ocene radnog učinka zaposlenih) kako bi definisali individualne razvojne planove za naše talentovane radnike. Izazov za nas i kolege iz Develora bio je ne samo organizacija DC na najvišem nivou, već i realizacija sledećih aktivnosti:

    • Definisanje zadataka pomoću kojih bi bila moguća procena njihovih talenata u skladu sa globalnim sistemom za kompetencije kompanije Simens.
    • Objektivno procenjivanje kompetencija izabranih talentovanih stručnjaka na osnovu njihovog ponašanja i standardizovanih kriterijuma.