Utisci klijenata

  • BAT

    "Sa naše tačke gledišta, Develor je pouzdan partner na koga uvek možemo da računamo ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obeležja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu sarađujemo sa Develorom.”

       
  • coop jednota

    "Godine 2008. u saradnji sa Develorom, dizajnirali smo i sproveli program obuke namenjen menadžerima nabavke. Program je bio usmeren na razvoj interpersonalne efektivnosti menadžera i njihovih veština pregovaranja. Koncept “Insights” razvojnog sistema omogućio nam je da se efektivno usmerimo na pragmatične trening aktivnosti, podržavaući i razvijajući veštine i sposobnosti učesnika, istovremeno uzimajući u obzir i njihove lične osobine. Profesionalna orijentacija na potrebe klijenta i kvalifikovan trener sa odličnom ekspertizom u sektoru robe široke potrošnje su bili ključni faktori uspešnog sprovođenja programa. Hvala vam na svemu i radujem se našoj budućoj saradnji.”

  • SES Timace

    "Saradnju sa Develorom smo započeli ove godine u okviru programa naše kompanije usmerenog ka unapređenju menadžerskih veština naših poslovođa u proizvodnim pogonima kroz program “Mastershift akademija”. Uloga smenskih poslovođa je od ključnog značaja za rad naše kompanije. Njihova motivacija i svest o ciljevima kompanije su od izuzetne važnosti za održavanje nivoa zadovoljstva zaposlenih u proizvodnji i ispunjenje razvojnih ciljeva. Smenske poslovođe su veoma pozitivno ocenile ovaj program, pa smo iz tog razloga odlučili da organizujemo isti rpogram i za njihove nadređene – Menadžere proizvodnje. Preporučujemo usluge Develora, obzirom sa smo bili jako zadovoljni njihovim proaktivnim stavom i sposobnošću da osmisle program koji u svim aspektima odražava radno okruženje naše kompanije. Takođe smo jako zadovoljni stručnošću trenera i njegovom zainteresovanošću da omogući diskusiju između menadžera na različitim nivoima.”

  • Krisztina LangNaša kompanija ima približno oko 100 zaposlenih. Osim vođenja dve topionice, bavimo se i prodajom metala. Ove godine (2009.) Develor je sproveo program „Akademija Liderstva” za naše menadžere i program razvoja prodajnih veština za naše menadžere prodaje. Oba programa bila su zasnovana na analizama potreba i prilagođena okolnostima i okruženju naše kompanije. Jedan deo edukacije finansirao je Nacionalni projekat XI /EU fond/, delom zahvaljujući profesionalnom rukovođenju Develora. Rezultati evaluacija interaktivnih obuka prevazišli su sva očekivanja. Učesnici su takođe dali visoku ocenu za kvalitet i profesionalne veštine trenera, koji je često koristio realne životne primere, simulacije ili vežbe.”

  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija Prvá stavebná sporiteľňa je ranije sarađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentovanje određene teme. Cenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tokom pripreme treninga, njihovog sprovođenja, ali i preporuke i savete za dalje korake koji bi trebalo da se preduzmu.

    Tokom 2009. i 2010. godine sarađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cenimo saradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tokom pripreme obuka. Tokom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tokom obuka, gđa Georgievová je uspela da na jednostavan način objasni učesnicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je usledila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno pre Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vežbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima mogu biti suočeni. Nakon sprovođenja procesa ocenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle da implementiramo i evaluiramo Mbo proces ocenjivanja, uz pomoć upitnika i za ocenjivače, i za ocenjivane. Njihovi saveti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam da sprovedemo promene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocenjivanja.

    Cenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tok procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne saradnje.”

  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • magyarcom

    U okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- saradnik u kreiranju i razvoju Interkulturalnog trening kursa. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo predviđali se realizovala.

    Kvaliteti koji karakterišu Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe.

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

  • merck“…Želela bih da iskažem veliko zadovoljstvo saradnjom sa Develorom Bugarska. Naša komunikacija započela je 2010.godine, kada je kompanija Merck Bugarska unajmila Develor da sprovede različite programe obuke za zaposlene u oblastima prodaje, komunikacija i odnosa sa klijentima. Programi obuke nastavljeni su tokom 2011. godine. Rezultat programa je bio vidljiv – moj tim je suštinski promenio pristup i način komunikacije sa kolegama iz drugih odeljenja. Počeli su lakše da ostvaruju svoje ciljeve i na najjednostavniji način rešavaju poslovne situacije. Program obuke doprineo je i značajnoj promeni samog tima – komunikacija je razumljiva i konkretna, timski duh je vidljiv i postoji inicijativa za preuzimanje odgovornosti.”

  • Logo_Festo „U novembru 2010. godine Develor Bugarska je održao obuku na temu “Uspešni projektni menadžeri” za zaposlene koji se bave upravljanjem projektima pored svojih inženjerskih poslova. Pored toga, krajem 2008. godine, Develor je realizovao niz obuka iz veština komunikacija za novozaposlene. Ova obuka je bila zasnovana na praktičnim vežbama i omogućavala učesnicima da daju fidbek. Svi učesnici su bili jako zadovoljni programom. Nakon obuke učesnici su dobili zadatak da popune upitnike tako dobivši priliku da navedu najzanačajnije trenutke sa obuke. U okviru prve nedelje nakon treninga zapazili smo da učesnici primenjuju stečena znanja u svom svakodnevnom poslu. Smatramo da je obuka bila korisna i planiramo da je organizujemo ponovo nakon 6 do 8 meseci.”
  • RockPoint"Izabrali smo Develor za potrebe razvoja i poboljšanja maloprodajnog standarda, sprovođenja obuka, i programa “Tajni kupac” u našim prodavnicama. Cenim to što je tim iz Develora zaista izdvojio potrebno vreme da sasluša naše potrebe i na osnovu toga kreira programe prilagođene našoj kompaniji. Takođe, svi treneri su veliki profesionalci sa izvanrednim prodajnim iskustvom. Ono što najviše cenim je to što nam je nakon završetka programa obuke Develor pomogao da od određenog broja naših zaposlenih napravimo interne trenere sprovodeći niz TTT (Train The Trainer – Obuči Trenera) obuka, a pored toga nam je obezbedio i materijale posebno priagođene potrebama naše kompanije. Zahvaljujući ovome mi samostalno možemo da ispunimo 90 % naših potreba kada je u pitanju obuka zaposlenih. Rezultati govore sami za sebe – nakon dvogodišnje saradnje sa Develorom, naša kompanija je dospela na prvo mesto u oblastima brige o kupcima i veština prodaje, što je pokazalo nezavisno istraživanje maloprodaja sportske opreme u Českoj Republici, u kome smo prestigli mnoge međunarodne sportske brendove.”
  • VinciparkNakon nekoliko programa obuka koje su za našu kompaniju održale različite kompanije, kolebala sam se da li će ovo ponovo biti izgubljeno vreme, ili će ipak doneti  nešto korisno učesnicima. Stekla sam utisak da je često teško primeniti znanje stečeno na obukama u svakodnevnom radu. Iz toga razloga mi je gotovo uvek teško da odlučim da li uopšte da prisustvujem obuci. Međutim, nakon Develorovih treninga, moram da kažem da sam promenila svoje mišljenje o programima obuka obzirom na to da je njihov tim uspeo da obogati i razvije uvid zaposlenih u sopstvene aktivnosti, aktivnosti svojih kolega i poslovnih partnera i pozotovno uticali na njihove radne navike. Develor nas nije razočarao."
  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 meseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzrokovalo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konslatingom, uz angažovanje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su merljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definisali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo merenja vršili tokom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmene u polju ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljša indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomerili smo se sa poslednjeg na prvo mesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 meseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo saradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • daniela yavasheva

    “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne veštine, razumevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Tačnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opsiala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “tim bilding” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konsultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • Spas Velinov “Dana 19.11.2010, organizovali smo tim bilding za zaposlene u službi planiranja i upravljanja mrežnim uslugama. Naš partner u tom procesu bio je Develor Bugarska. Odlučili smo se za Develor jer smo želeli da dobijemo nešto više od običnih takmičarskih igara. Glavni cilj trenera bio je osmisle program koji je zabavan, ali istovremeno i edukativnog karaktera i omogućava diskusije na ozbiljne teme. Kao rezulatat imali smo spontane i veoma korisne razgovore među učesnicima nakon što su sebe doživeli u okruženju gde su igrali različite uloge koje su bile analogne njihovom svakodnevnim poslovima. Program je ostvario postavljene ciljeve i dobio sve pohvale od strane učesnika.”
  • Robert Bosch

    "Saradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. (isto kao i kompanija koja je bila preteča Develoru - Door Training CE Kft.) počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja sledećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Lična efikasnost, Svesna komunikacija, Veštine prezentovanja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno sprovedenih treninga, što je rezultiralo uspešnom primenom stečenog znanja. Tokom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primeni novih rešenja u svojim poljima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente potkovane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama preneo praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspešniji u svom poslu.”

  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promena u sistem motivisanja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konsultanti su prvenstveno bili usredsređeni na unapređivanje sistema nagrađivanja, promenu organizacione strukture (što je takođe podrazumevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konsultanti su predložili korišćenje koncepta“timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konsultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedisntvo tima, učestalost i kvalitet komunikacije, kao trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realizovanih izmena, tokom trajanja projekta, kao i identifikovati oblasti za dalja poboljšanja. Svi učesnici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo da organizujemo konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definišemo, niti da o njima imamo razmenu mišeljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • Katarina Jablonska"Sarađujemo sa Develorom u oblasti programa obuka za zaposlene zadužene za podršku kulturnih promena širom regiona Centralne Evrope u kojem Soni posluje. Od samog početka naše saradnje, Develorov tim je sa nama radio na dizajniranju programa obuke, kao i na izvođenju iste, pokazavši izuzetan profesionalizam, inovativan pristup i veštine obučavanja na visokom nivou. Pored toga, angažovali smo Develor i prilikom održavanja nekoliko “tim bilding” događaja koji su nam pomogli da izgradimo pozitivan duh među zaposlenima, kojima se svaki od ovih programa jako dopao. Radujemo se budućoj saradnji sa Develorom.”
  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • INGTokom 2010. godine kompanija ING Penzijski fond organizovala je programe obuka za svoje zaposlene i agente. Naš partner u ovom projektu bio je Develor Bugarska.

    Utiske o Develoru stekla sam iz našeg zajedničkog rada na pripremi dokumenata za prijavu na program, postavljanja ciljeva obuke, njihovog ostvarivanja i finalizacije projekta. Inicijalna očekivanja naše kompanije su se menjala tokom procesa analiza potreba. Partneri iz Develora su na veoma stručan način proširili naše vidike, i uspeli da definišu oblasti na koje treba da se posebno usredredimo. Obuke su bile fokusirane na praksu i raznolikost situacionih modula i sprovela su ih tri trenera. Osim mojih ličnih pozitivnih utisaka o radu trenera Todora Todorova, mogu reći da su i moje kolege stekle odličan utisak i o drugim trenerima.

    Godinu dana nakon završetka obuke, mi i dalje interno komentarišemo Insights” profile koje su svi učesnici dobili. Ocenjujem projekat najvišom ocenom, naročito način na koji su nam Develorovi stručnjaci pomogli da jasnije definišemo granice u određenim oblastima, a najviše od svega to što danas posedujemo znanje o najboljem načinu za upravljanje svojim prodajnim veštinama i očekivanjima.”

  • fortuna

    "Kompanija Fortuna (kladionica) započela je saradnju sa Develorom 2006. godine, kada im je trebao program prilagođen posebnim potrebama prodaje u kladionici. Ponuda koju je Develor dao je bila najbolja i zasnovana na preliminarnim analizama i rezultatima dobijenim kroz program „Tajni kupac”. U pitanju je bio veoma interesantan program za razvoj veština prodaje za naše direktne prodavce u poslovnicama kompanije. Velikom broju učesnika je bio prvi put da učestvuju u ovakvom tipu obuke, i njihove ocene su bile mahom pozitivne. Tokom realizacije koja je trajala približno godinu dana uspostavljena je krajnje prijateljska atmosfera u odnosu između menadžmenta Develora i Fortune, što je pozitivno uticalo na dalju saradnju na projektu za Regionalne menadžere koji je bio realizovan 2008. godine. Program za Regionalne menadžere bio je fokusiran na razvoje menadžerskih kompetencija i koučing supervizora. Zbog uspešne saradnje koju smo ostvarili, angažovali smo Develor da iste programe sprovede u našim kompanijama u Slovačkoj, Poljskoj i Hrvatskoj.”

  • allianz

    "Razvojni program za operatore “call centra” koji je sproveo Develor Slovačka imao je veoma pozitivan uticaj na povećanje kvaliteta usluga i znatno ojačao prodajne veštine naših operatera. Obuke zasnovane na potrebama naših operatera odražavle su veliko iskustvo trenera u oblastima osiguranja i telefonske prodaje i pružanja usluga. Vrlo rado ćemo ponovo sarađivati sa Develorom u budućnosti.”

  • skyEU"Develor je za našu kompaniju sproveo program obuke „Finansije za ne-finansijske menadžere”. Obuka je bila zasnovana na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primenu teorijskog znanja i veština kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tokom sprovođenja programa. Učinak trenera tokom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efektivnije predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primenio, kao i veliko razumevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”
  • lavena

    “Nakon obavljanja preliminarih konsultacija sa Develorom, usaglasili smo se oko najadekvatnijeg oblika aktivnosti koje treba da realizujemo sa našim timom početkom 2012. godine u cilju rešavanja različitih problema zaposlenih, sa različitim odgovornostima, predrasudama i karakterima. I pored toga što su neki učesnici bili skeptični, Develor je odlično uradio svoj posao:

    - [they] uspeli su da uključe, zadrže pažnju i motivišu i najskeptičnije učesnike;

    - [they] uspeli su da na sveobuhvatan način predstave glavne karakterisitke različitih tipova ljudi, što je učesnicima pomoglo da se pravilno orijentišu i unaprede svoje veštine komunikacije;

    - [they]uspeli su da daju detaljne opise pojedinačnih osobina ključnih članova tima što je bilo od neprocenjive vrednosti. Dokaz za njihov visok nivo profesionalizma bio je ne samo u opštem pozitivnom stavu učesnika, već i u činjenici da je donet niz zaključaka koji su, po mom mišljenju, izuzetno korisni za strukturu naše organizacije.”

  • "Početkom 2011. godine, već započet razvojni program prešao je na viši nivo.Prema očekivanjima i HR planovima menadžmenta kompanije, trening program mogao je da bude nastavljen i sproveden do kraja samo ukoliko je zasnovan na temeljnoj i profesionalnoj dijagnostici. U fokusu programa i dijagnostike bio je srednji menadžment kompanije: Menadžer Asistent, Menadžer i Viši Menadžeri, ukupno 53 ljudi. Obzirom na rezultate dijagnostike i individualnih konsultacija, Develor je profesionalno implementirao program, i sa kvalitativnog i sa kvantitativnog aspekta. Naše potrebe i predlozi bili su deo procesa, i može se reći da smo dobili razumljive, korisne i opipljive informacije. Develorovi konsultanti bili su fleksibilni, orijentisani na klijente, i maksimalno su uzeli u obzir naše sugestije i očekivanja tokom razvoja upitnika, u fazi sprovođenja programa, i tokom evaluacije.”

  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • Zentiva „Zentiva a.s. sarađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša saradnja je usredsređena na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je sproveo programe obuka u skladu sa zahtevom kompanije Zentiva u okviru postojećeg edukativnog programa. Učesnici su dali veoma pozitivne ocene sadržaja kurseva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korišćenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke sprovođene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”
  • BAWAG "Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih veština, kao i obuke za menadžere. Najviše cenimo profesionalni pristup trenera koji sun a veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procenom potreba grupe i na osnovu fidbeka sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj meri interaktivna. Osnovno znanje i veštine učesnici su mogli da primene i vežbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom saradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”
  • Imre Vadász"Sarađivali smo sa Develorom od 2009. godine u okviru programa “Akademija Liderstvo”. Nakon uspešne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo pre tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unapredimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da: - Realizuje programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima.