Utisci klijenata

  • merck“…Želela bih da iskažem veliko zadovoljstvo saradnjom sa Develorom Bugarska. Naša komunikacija započela je 2010.godine, kada je kompanija Merck Bugarska unajmila Develor da sprovede različite programe obuke za zaposlene u oblastima prodaje, komunikacija i odnosa sa klijentima. Programi obuke nastavljeni su tokom 2011. godine. Rezultat programa je bio vidljiv – moj tim je suštinski promenio pristup i način komunikacije sa kolegama iz drugih odeljenja. Počeli su lakše da ostvaruju svoje ciljeve i na najjednostavniji način rešavaju poslovne situacije. Program obuke doprineo je i značajnoj promeni samog tima – komunikacija je razumljiva i konkretna, timski duh je vidljiv i postoji inicijativa za preuzimanje odgovornosti.”

  • skyEU"Develor je za našu kompaniju sproveo program obuke „Finansije za ne-finansijske menadžere”. Obuka je bila zasnovana na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primenu teorijskog znanja i veština kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tokom sprovođenja programa. Učinak trenera tokom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efektivnije predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primenio, kao i veliko razumevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”
  • magyarcom

    U okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- saradnik u kreiranju i razvoju Interkulturalnog trening kursa. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo predviđali se realizovala.

    Kvaliteti koji karakterišu Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe.

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

  • Adidas

    "Saradnju sa Develorom smo započeli još 2005. godine. Veoma cenimo njihov profesionalan pristup, volju i fleksibilnost u organizaciji treninga, profesionalizam i veliku posvećenost trenera koji svoje obuke pripremaju na osnovu potreba kompanije i zaposlenih, i trude se da u obuku ukčljuče praktično iskustvo. Obuke sprovedene u okiru naše saradnje obuhvatale su oblastu Veština prodaje, Veštine prezentovanja, Upravljanje vremenom, i 2009. godine Program razvoja veština liderstva zajedno sa “Insights” tipologijom ličnosti. Od 2005. godine Develor radi na razvijanju veština upravljanja kod naših menadžera prodavnica i pomaže nam da što uspešnije implementiramo naš interni sistem obučavanja prodavaca asistenata (TTT – Obuči trenera). Saradnja sa Develorom za nas predstavlja veliko zadovoljstvo, i radujemo se našoj budućoj saradnji.”

  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahteva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lekova, i angažovanju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni saradnici Zentive su uspeli da maksimalno zadovolje sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposleni steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunskog kvaliteta.”
  • "Naša saradnja sa Develorom počela je pre tri i po godine. Od početka saradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi na njihove standardne trening kurseve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombinovanog profila” kao što su njihove ekonomične radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • SES Timace

    "Saradnju sa Develorom smo započeli ove godine u okviru programa naše kompanije usmerenog ka unapređenju menadžerskih veština naših poslovođa u proizvodnim pogonima kroz program “Mastershift akademija”. Uloga smenskih poslovođa je od ključnog značaja za rad naše kompanije. Njihova motivacija i svest o ciljevima kompanije su od izuzetne važnosti za održavanje nivoa zadovoljstva zaposlenih u proizvodnji i ispunjenje razvojnih ciljeva. Smenske poslovođe su veoma pozitivno ocenile ovaj program, pa smo iz tog razloga odlučili da organizujemo isti rpogram i za njihove nadređene – Menadžere proizvodnje. Preporučujemo usluge Develora, obzirom sa smo bili jako zadovoljni njihovim proaktivnim stavom i sposobnošću da osmisle program koji u svim aspektima odražava radno okruženje naše kompanije. Takođe smo jako zadovoljni stručnošću trenera i njegovom zainteresovanošću da omogući diskusiju između menadžera na različitim nivoima.”

  • Imre Vadász"Sarađivali smo sa Develorom od 2009. godine u okviru programa “Akademija Liderstvo”. Nakon uspešne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo pre tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unapredimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da: - Realizuje programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima. - Sarađuje sa nama na fleksibilan i poslovno orijentisan način u cilju stvarnog unapređenja kompetencija zaposlenih, a ne samo jednostavnog izvođenja programa obuke. - Obezbedi da sadržaj programa i način izvođenja pruža rešenje koje je u skladu sa organizacionom kulturom i procesima naše kompanije - Primeni i upordi različite alate i metode – concept 360 fidbek pre i posle završetka obuke, internet i alate koji se primenjuju uživo na obuci, modularnu strukturu programa, koučing, intervjue sa liderima, itd. u cilju postizanja maksimalne efektivnosti. ... Veoma smo zadovoljni saradnjom sa Develorom, jer u potpunosti zadovoljavaju sve naše zahteve, i uz to su veoma etični i teže ostvarivanju digoročne saradnje sa klijentom.”
  • Robert Bosch

    "Saradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. (isto kao i kompanija koja je bila preteča Develoru - Door Training CE Kft.) počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja sledećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Lična efikasnost, Svesna komunikacija, Veštine prezentovanja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno sprovedenih treninga, što je rezultiralo uspešnom primenom stečenog znanja. Tokom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primeni novih rešenja u svojim poljima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente potkovane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama preneo praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspešniji u svom poslu.”

  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • timea toth_alstom

    "Kompanija Alstom Mađarska odabrala je Develor Co. ltd vođena njegovim izvanrednim rezultatima u oblasti razvoja lidesrtva. Ovim programom obuke želeli smo da unapredimo liderske kvalitete menadžmenta toplotnog pogona u našoj fabrici. Zadovoljni smo rezultatima koji su vidljvi u svakodnevnom radu menadžera, i to ne samo na individualnom nivou, već i na nivou celog tima.”

  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • Tibor Lados"Matra elektrana je angažovala Develor Consulting Ltd. U proleće 2012. godine u cilju razvoja i realizacije sveobuhvatnog programa obuke za rukovodstvo na najvišem i srednjem nivou (ukupno 2300 zaposlenih).

    Ciljevi obuke su bili povećanje nivoa bezbednosti na radu kao i podizanje nivoa svesti o potrebi poštovanja standarda bezbednosti, a u skladu sa smernicama i preporukama direkcije kompanije RWE AG. Develor Consulting je dostavio ponudu sa potpuno novim pristupom, sa akcentom na interaktivnom angažovanju učesnika. Ova primamljiva ponuda sa nekoliko inovativnih predloga iz oblasti uvođenja u ponašanje i stavove zaposlenih je bila bolja od konkurentskih ponuda u svim aspektima. Program obuke od ukupno 105 dana je uspešno realizovan za 26 dana zahvaljujući angažovanju tima sastavljenog od 5 iskusnih i stručnih trenera, koji su prevazišli sva očekivanja učesnika i našeg rukovodstva.

    Tokom izvođenja intenzivne četvoročasovne obuke, treneri su uspeli da efektivno prenesu praktična znanja i veštine koje su učesnici mogli odmah da primene u svom svakodnevnom radu. Naša kompanija je u potpunosti zadovoljna razvojem i izvođenjem programa obuke, tako da možemo slobodno reći da je Develor u potpunosti zadovoljio sva naša očekivanja.”

  • BAWAG "Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih veština, kao i obuke za menadžere. Najviše cenimo profesionalni pristup trenera koji sun a veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procenom potreba grupe i na osnovu fidbeka sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj meri interaktivna. Osnovno znanje i veštine učesnici su mogli da primene i vežbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom saradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”
  • adecco

    "...Veoma smmo impresionirani sposobnošću trenera Develora Bugarska u pogledu pripreme obuke, kao i prilagođavanja i saradnje sa veoma različitim učesnicima. Jako cenimo uloženo vreme i trud saradnika iz Develora u okviru pripremne faze, kada su organizovali niz sastanaka na različitim nivoima u okviru organizacije. Glavni treneri su uspešno prilagodili teorijske modele svakodnevnom radu učesnika, koristeći primere i vežbe zasnovane na stvarnim situacijama. Develor Bugarska je ostavio odličan utisak svojom sposobnošću da nam pomogne u realizaciji, organizaciji i administrativnoj implementaciji i izveštavanju o aktivnostima finansiranim od strane EU.”

  • Stephan Bily

    "Naš zadatak bio je da sprovedemo anketu na temu Zadovoljstva kupaca, na uzorku od 90 kompanija iz 18 zemalja na 10 jezika, i u skladu sa tim da pripremimo i relevantan fidbek, sa analizom i kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Develor je imao iskustva u merenju i proceni Zadovoljstva, Posvećenosti, Motivacije i Nivoa zadržavanja. Upravo zato što smo smatrali da tim Develora poseduje kapacitete da ispuni naša očekivanja, odlučili smo da ih angažujemo. Najbitnije stavke iz njihove ponude za nas su bile: 1. Tačno vremenski ograničeno izvođenje programa 2. Profesionalno oformljene cene 3. Tehnološki orijentisan pristup, 4. Jedna kontakt osoba zadužena za sve jezik.

    Nakon završetka projekta, Lexmark je bio izuzetno zadovoljan ostvarenim rezultatima. Projekat je sproveden veoma dobro; kratki vremenski rokovi su bili ispoštovani tokom čitavog pojekt.

    Toplo preporučujemo Develor za anketu na temu Praćenja nivoa zadovoljstva. U međuvremenu, Lexmark je nastavio saradnju Develorom na drugim poljima obučavanja i konsaltinga.

  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje saradnje sa Develorom, opisao bih ih sa sledeće dve reči: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uverljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička saradnja u definisanju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

  • economedia

    "Ako bih u tri reči morala da opišem Develorov tim upotrebila bih sledeće termine – fleksibilnost, želja i posvećenost. Sarađivali smo na projektima posvećenim povećanju efikasnosti timskog rada i razvoju liderskih veština. Najviše me je impresionirala činjenica da zaposleni u Develoru vole izazove i trude se da ispune naša očekivanja u pogledu specifičnih zahteva u procesu realizacije. Mogu da preporučim Develor kao pouzdanog partnera za programe iz oblasti liderstva, razvoja menadžerskih potencijala i unapređenja timskog rada.”

  • AIIData

    "…Develor Bugarska, a posebno Gergana poseduje temeljno znanje i veštine i u profesionalnom i u interpersonalnom smislu. Ona je aktivno asistirala u strateškom pozicioniranju zajedno sa kadrovskom službom, kao savetnik u različitim aspektima procesa upravljanja. Gerganin rad je bio neprocenjiv -  aktivno je pružala podršku u identifikovanju, analizi i primeni različitih strategija i inicijativa usmerenih na zaposlene u kompaniji. Tokom naše saradnje, ona je pokazala izuzetno razumevanje procesa, odnosa i dinamike organizacije, ciljeva i metodologije za njhovo ostvarivanje, uloge i odgovornosti menadžmenta u zaposlenih na svim nivoima..."

  • Holcim „Develor Bugarska je tokom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvatao programe Razvoja veština upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja veština prodaje i 360o fidbek. Glavni fokus u programu razvoja veština upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspeo da prilagodi teorijske modele svakodnevnom radnom životu učesnika korsiteći realne primere i vežbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo lično iskustvo u rukovođenju, jer su tako mogli da daju ubedljive i korisne odgovore na pitanja učesnika.”
  • Tchibo"Develor nam je mnogo pomogao, posebno u pogledu razvoja veština, i to zahvaljujući razumevanju naših potreba i očekivanja. Oni uvek znaju šta, kada i kako da urade. Prilikom svake saradnje dobijali smo uslugu jednako dobrog kvaliteta: pouzdani su, fleksibilni i brzi. Uz develor, sve je moguće."
  • Krisztina LangNaša kompanija ima približno oko 100 zaposlenih. Osim vođenja dve topionice, bavimo se i prodajom metala. Ove godine (2009.) Develor je sproveo program „Akademija Liderstva” za naše menadžere i program razvoja prodajnih veština za naše menadžere prodaje. Oba programa bila su zasnovana na analizama potreba i prilagođena okolnostima i okruženju naše kompanije. Jedan deo edukacije finansirao je Nacionalni projekat XI /EU fond/, delom zahvaljujući profesionalnom rukovođenju Develora. Rezultati evaluacija interaktivnih obuka prevazišli su sva očekivanja. Učesnici su takođe dali visoku ocenu za kvalitet i profesionalne veštine trenera, koji je često koristio realne životne primere, simulacije ili vežbe.”

  • Slovak TelekomSarađujemo sa Develorom u više oblasti razvoja već duži vremenski period, bilo da su u pitanju redovni treninzi za novozaposlene, personalizovan razvojni program za supervozore i trenere u našem Centru za pružanje usluga kupcima, ili niz “Insights” programa prilagođenih posebnim potrebama menadžera za odnose sa ključnim klijentima koji rade u veleprodajama. Cenim fleksibilnost celog tima u procesu sprovođenja treninga i savetovanja, ali posebno mi je bitno to što treneri poseduju stvarno poslovno iskustvo. Takođe mi se dopada to što Develor bez straha pristupa novim poljima razvoja i prilagođava se uslovima klijenta. I poslednje, ali ne i najmanje važno… jasno je da priprema treninga za trenere ne predstavlja samo rad, već i vrstu zabave.”
  • BAT