Utisci klijenata

  • INGTokom 2010. godine kompanija ING Penzijski fond organizovala je programe obuka za svoje zaposlene i agente. Naš partner u ovom projektu bio je Develor Bugarska.

    Utiske o Develoru stekla sam iz našeg zajedničkog rada na pripremi dokumenata za prijavu na program, postavljanja ciljeva obuke, njihovog ostvarivanja i finalizacije projekta. Inicijalna očekivanja naše kompanije su se menjala tokom procesa analiza potreba. Partneri iz Develora su na veoma stručan način proširili naše vidike, i uspeli da definišu oblasti na koje treba da se posebno usredredimo. Obuke su bile fokusirane na praksu i raznolikost situacionih modula i sprovela su ih tri trenera. Osim mojih ličnih pozitivnih utisaka o radu trenera Todora Todorova, mogu reći da su i moje kolege stekle odličan utisak i o drugim trenerima.

    Godinu dana nakon završetka obuke, mi i dalje interno komentarišemo Insights” profile koje su svi učesnici dobili. Ocenjujem projekat najvišom ocenom, naročito način na koji su nam Develorovi stručnjaci pomogli da jasnije definišemo granice u određenim oblastima, a najviše od svega to što danas posedujemo znanje o najboljem načinu za upravljanje svojim prodajnim veštinama i očekivanjima.”

  • Logo_Festo „U novembru 2010. godine Develor Bugarska je održao obuku na temu “Uspešni projektni menadžeri” za zaposlene koji se bave upravljanjem projektima pored svojih inženjerskih poslova. Pored toga, krajem 2008. godine, Develor je realizovao niz obuka iz veština komunikacija za novozaposlene. Ova obuka je bila zasnovana na praktičnim vežbama i omogućavala učesnicima da daju fidbek. Svi učesnici su bili jako zadovoljni programom. Nakon obuke učesnici su dobili zadatak da popune upitnike tako dobivši priliku da navedu najzanačajnije trenutke sa obuke. U okviru prve nedelje nakon treninga zapazili smo da učesnici primenjuju stečena znanja u svom svakodnevnom poslu. Smatramo da je obuka bila korisna i planiramo da je organizujemo ponovo nakon 6 do 8 meseci.”
  • Tchibo"Develor nam je mnogo pomogao, posebno u pogledu razvoja veština, i to zahvaljujući razumevanju naših potreba i očekivanja. Oni uvek znaju šta, kada i kako da urade. Prilikom svake saradnje dobijali smo uslugu jednako dobrog kvaliteta: pouzdani su, fleksibilni i brzi. Uz develor, sve je moguće."
  • magyarcom

    U okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- saradnik u kreiranju i razvoju Interkulturalnog trening kursa. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo predviđali se realizovala.

    Kvaliteti koji karakterišu Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe.

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

  • Opavia

    "Develor nam je ponudio svoje usluge početkom 2007.godine. Na osnovu analize potreba koju su sproveli, kreirali su program obuke specijalno za našu kompaniju. Njihova prednost u odnosu na konkurentske kompanije je bio njhov profesionalizam i lična zrelost njihovog trenera, koji je zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u okruženju prodaje robe široke potrošnje navodio korisne primere iz stvarnih životnih situacija i uspeo da održi pažnju učesnika obuke i zainteresuje ih za program. Ovo mu je pomoglo i da odgovori na sva usko stručna pitanja i ponudi rešenja za situacije sa kojima se naše prodajno osoblje svakodnevno susreće. Naši zaposleni su pohvalili ovaj program obuka, kvalitet treninga, kao i fasilitaciju trenera koji se u potpuosti identifikovao sa njima i njihovim poslovnim ulogama. Obuka iz oblasti lične tipologije je bila interesantna i uticajna, i pomogla je u poboljšanju komunikacije na više nivoa u našoj kompaniji.

    Veoma smo zadovoljni uslugama Develora i sigurno ćemo ponovo sarađivati u budućnosti.”

  • lavena

    “Nakon obavljanja preliminarih konsultacija sa Develorom, usaglasili smo se oko najadekvatnijeg oblika aktivnosti koje treba da realizujemo sa našim timom početkom 2012. godine u cilju rešavanja različitih problema zaposlenih, sa različitim odgovornostima, predrasudama i karakterima. I pored toga što su neki učesnici bili skeptični, Develor je odlično uradio svoj posao:

    - [they] uspeli su da uključe, zadrže pažnju i motivišu i najskeptičnije učesnike;

    - [they] uspeli su da na sveobuhvatan način predstave glavne karakterisitke različitih tipova ljudi, što je učesnicima pomoglo da se pravilno orijentišu i unaprede svoje veštine komunikacije;

    - [they]uspeli su da daju detaljne opise pojedinačnih osobina ključnih članova tima što je bilo od neprocenjive vrednosti. Dokaz za njihov visok nivo profesionalizma bio je ne samo u opštem pozitivnom stavu učesnika, već i u činjenici da je donet niz zaključaka koji su, po mom mišljenju, izuzetno korisni za strukturu naše organizacije.”

  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promena u sistem motivisanja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konsultanti su prvenstveno bili usredsređeni na unapređivanje sistema nagrađivanja, promenu organizacione strukture (što je takođe podrazumevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konsultanti su predložili korišćenje koncepta“timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konsultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedisntvo tima, učestalost i kvalitet komunikacije, kao trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realizovanih izmena, tokom trajanja projekta, kao i identifikovati oblasti za dalja poboljšanja. Svi učesnici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo da organizujemo konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definišemo, niti da o njima imamo razmenu mišeljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • Robert Bosch

    "Saradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. (isto kao i kompanija koja je bila preteča Develoru - Door Training CE Kft.) počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja sledećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Lična efikasnost, Svesna komunikacija, Veštine prezentovanja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno sprovedenih treninga, što je rezultiralo uspešnom primenom stečenog znanja. Tokom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primeni novih rešenja u svojim poljima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente potkovane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama preneo praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspešniji u svom poslu.”

  • "Naša saradnja sa Develorom počela je pre tri i po godine. Od početka saradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi na njihove standardne trening kurseve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombinovanog profila” kao što su njihove ekonomične radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • Adidas

    "Saradnju sa Develorom smo započeli još 2005. godine. Veoma cenimo njihov profesionalan pristup, volju i fleksibilnost u organizaciji treninga, profesionalizam i veliku posvećenost trenera koji svoje obuke pripremaju na osnovu potreba kompanije i zaposlenih, i trude se da u obuku ukčljuče praktično iskustvo. Obuke sprovedene u okiru naše saradnje obuhvatale su oblastu Veština prodaje, Veštine prezentovanja, Upravljanje vremenom, i 2009. godine Program razvoja veština liderstva zajedno sa “Insights” tipologijom ličnosti. Od 2005. godine Develor radi na razvijanju veština upravljanja kod naših menadžera prodavnica i pomaže nam da što uspešnije implementiramo naš interni sistem obučavanja prodavaca asistenata (TTT – Obuči trenera). Saradnja sa Develorom za nas predstavlja veliko zadovoljstvo, i radujemo se našoj budućoj saradnji.”

  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 meseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzrokovalo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konslatingom, uz angažovanje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su merljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definisali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo merenja vršili tokom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmene u polju ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljša indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomerili smo se sa poslednjeg na prvo mesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 meseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo saradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • coop jednota

    "Godine 2008. u saradnji sa Develorom, dizajnirali smo i sproveli program obuke namenjen menadžerima nabavke. Program je bio usmeren na razvoj interpersonalne efektivnosti menadžera i njihovih veština pregovaranja. Koncept “Insights” razvojnog sistema omogućio nam je da se efektivno usmerimo na pragmatične trening aktivnosti, podržavaući i razvijajući veštine i sposobnosti učesnika, istovremeno uzimajući u obzir i njihove lične osobine. Profesionalna orijentacija na potrebe klijenta i kvalifikovan trener sa odličnom ekspertizom u sektoru robe široke potrošnje su bili ključni faktori uspešnog sprovođenja programa. Hvala vam na svemu i radujem se našoj budućoj saradnji.”

  • AIIData

    "…Develor Bugarska, a posebno Gergana poseduje temeljno znanje i veštine i u profesionalnom i u interpersonalnom smislu. Ona je aktivno asistirala u strateškom pozicioniranju zajedno sa kadrovskom službom, kao savetnik u različitim aspektima procesa upravljanja. Gerganin rad je bio neprocenjiv -  aktivno je pružala podršku u identifikovanju, analizi i primeni različitih strategija i inicijativa usmerenih na zaposlene u kompaniji. Tokom naše saradnje, ona je pokazala izuzetno razumevanje procesa, odnosa i dinamike organizacije, ciljeva i metodologije za njhovo ostvarivanje, uloge i odgovornosti menadžmenta u zaposlenih na svim nivoima..."

  • Holcim „Develor Bugarska je tokom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvatao programe Razvoja veština upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja veština prodaje i 360o fidbek. Glavni fokus u programu razvoja veština upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspeo da prilagodi teorijske modele svakodnevnom radnom životu učesnika korsiteći realne primere i vežbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo lično iskustvo u rukovođenju, jer su tako mogli da daju ubedljive i korisne odgovore na pitanja učesnika.”
  • Katarina Jablonska"Sarađujemo sa Develorom u oblasti programa obuka za zaposlene zadužene za podršku kulturnih promena širom regiona Centralne Evrope u kojem Soni posluje. Od samog početka naše saradnje, Develorov tim je sa nama radio na dizajniranju programa obuke, kao i na izvođenju iste, pokazavši izuzetan profesionalizam, inovativan pristup i veštine obučavanja na visokom nivou. Pored toga, angažovali smo Develor i prilikom održavanja nekoliko “tim bilding” događaja koji su nam pomogli da izgradimo pozitivan duh među zaposlenima, kojima se svaki od ovih programa jako dopao. Radujemo se budućoj saradnji sa Develorom.”
  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • allianz

    "Razvojni program za operatore “call centra” koji je sproveo Develor Slovačka imao je veoma pozitivan uticaj na povećanje kvaliteta usluga i znatno ojačao prodajne veštine naših operatera. Obuke zasnovane na potrebama naših operatera odražavle su veliko iskustvo trenera u oblastima osiguranja i telefonske prodaje i pružanja usluga. Vrlo rado ćemo ponovo sarađivati sa Develorom u budućnosti.”

  • BAWAG "Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih veština, kao i obuke za menadžere. Najviše cenimo profesionalni pristup trenera koji sun a veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procenom potreba grupe i na osnovu fidbeka sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj meri interaktivna. Osnovno znanje i veštine učesnici su mogli da primene i vežbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom saradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”
  • daniela yavasheva

    “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne veštine, razumevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Tačnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opsiala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “tim bilding” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konsultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija Prvá stavebná sporiteľňa je ranije sarađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentovanje određene teme. Cenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tokom pripreme treninga, njihovog sprovođenja, ali i preporuke i savete za dalje korake koji bi trebalo da se preduzmu.

    Tokom 2009. i 2010. godine sarađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cenimo saradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tokom pripreme obuka. Tokom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tokom obuka, gđa Georgievová je uspela da na jednostavan način objasni učesnicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je usledila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno pre Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vežbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima mogu biti suočeni. Nakon sprovođenja procesa ocenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle da implementiramo i evaluiramo Mbo proces ocenjivanja, uz pomoć upitnika i za ocenjivače, i za ocenjivane. Njihovi saveti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam da sprovedemo promene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocenjivanja.

    Cenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tok procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne saradnje.”

  • novartis

    "Od 2008. godine sarađujemo sa Develorom na kontinuiranoj edukaciji naših zaposlenih u okviru PJ Onkologije. U početku smo realiziovali projekat “Insights” za menadžere koji smo zatim primenili na sve zaposlene u našoj službi, a potom i na čitav prodajni tim (2009.godine). Saradnju smo nastavili sa članovima prodajnog tima 2010. godine na programu “Pregovaranje sa zahtevnim klijentima”, nakon čega smo uradili analizu kanala komunikacije, navika i saradnje unutar tima kroz program “timskog sociomapiranja” 2011. godine (svi zaposleni su bili uključeni u ovaj projekat, uključujući i administrativno osoblje). Tokom čitave saradnje Develor se pokazao kao veoma odgovorna kompanija, kako u organizaciji, tako i u realizaciji obuke. Naš tim je veoma raznolik, sastoji se od ljudi različitih doba, iskustva, obrazovanja, ličnosti, kao i nivoa znanja stečenog na prethodnim obukama. Treneri Develora su uspeli da se prilagode ovako diversifikovanom timu i da osvoje, integrišu i zadrže njihovu pažnju tokom obuke. Projekat Timskog sociomapiranja pružio nam je drugačiji uvid u situaciju koja postoji u pojedinačnim timovima, saradnju unutar tima, kao i nivo komunikacije između ljudi izvan već oformljenih timova. Veoma smo zadovoljni obukom koja nas je motivisala da naredne godine organizujemo još jedan ovakav program, kako bismo nakon toga mogli da analiziramo nivo napretka pojedinačnih timova u okviru PJ Onkologija.”

  • skyEU"Develor je za našu kompaniju sproveo program obuke „Finansije za ne-finansijske menadžere”. Obuka je bila zasnovana na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primenu teorijskog znanja i veština kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tokom sprovođenja programa. Učinak trenera tokom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efektivnije predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primenio, kao i veliko razumevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”
  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahteva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lekova, i angažovanju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni saradnici Zentive su uspeli da maksimalno zadovolje sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposleni steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunskog kvaliteta.”
  • Imre Vadász"Sarađivali smo sa Develorom od 2009. godine u okviru programa “Akademija Liderstvo”. Nakon uspešne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo pre tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unapredimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da: - Realizuje programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima. - Sarađuje sa nama na fleksibilan i poslovno orijentisan način u cilju stvarnog unapređenja kompetencija zaposlenih, a ne samo jednostavnog izvođenja programa obuke. - Obezbedi da sadržaj programa i način izvođenja pruža rešenje koje je u skladu sa organizacionom kulturom i procesima naše kompanije -