Utisci klijenata

  • BAT

    "Sa naše tačke gledišta, Develor je pouzdan partner na koga uvek možemo da računamo ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obeležja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu sarađujemo sa Develorom.”

       
  • skyEU"Develor je za našu kompaniju sproveo program obuke „Finansije za ne-finansijske menadžere”. Obuka je bila zasnovana na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primenu teorijskog znanja i veština kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tokom sprovođenja programa. Učinak trenera tokom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efektivnije predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primenio, kao i veliko razumevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”
  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • Opavia

    "Develor nam je ponudio svoje usluge početkom 2007.godine. Na osnovu analize potreba koju su sproveli, kreirali su program obuke specijalno za našu kompaniju. Njihova prednost u odnosu na konkurentske kompanije je bio njhov profesionalizam i lična zrelost njihovog trenera, koji je zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u okruženju prodaje robe široke potrošnje navodio korisne primere iz stvarnih životnih situacija i uspeo da održi pažnju učesnika obuke i zainteresuje ih za program. Ovo mu je pomoglo i da odgovori na sva usko stručna pitanja i ponudi rešenja za situacije sa kojima se naše prodajno osoblje svakodnevno susreće. Naši zaposleni su pohvalili ovaj program obuka, kvalitet treninga, kao i fasilitaciju trenera koji se u potpuosti identifikovao sa njima i njihovim poslovnim ulogama. Obuka iz oblasti lične tipologije je bila interesantna i uticajna, i pomogla je u poboljšanju komunikacije na više nivoa u našoj kompaniji.

    Veoma smo zadovoljni uslugama Develora i sigurno ćemo ponovo sarađivati u budućnosti.”

  • Imre Vadász"Sarađivali smo sa Develorom od 2009. godine u okviru programa “Akademija Liderstvo”. Nakon uspešne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo pre tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unapredimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da: - Realizuje programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima. - Sarađuje sa nama na fleksibilan i poslovno orijentisan način u cilju stvarnog unapređenja kompetencija zaposlenih, a ne samo jednostavnog izvođenja programa obuke. - Obezbedi da sadržaj programa i način izvođenja pruža rešenje koje je u skladu sa organizacionom kulturom i procesima naše kompanije - Primeni i upordi različite alate i metode – concept 360 fidbek pre i posle završetka obuke, internet i alate koji se primenjuju uživo na obuci, modularnu strukturu programa, koučing, intervjue sa liderima, itd. u cilju postizanja maksimalne efektivnosti. ... Veoma smo zadovoljni saradnjom sa Develorom, jer u potpunosti zadovoljavaju sve naše zahteve, i uz to su veoma etični i teže ostvarivanju digoročne saradnje sa klijentom.”
  • AIIData

    "…Develor Bugarska, a posebno Gergana poseduje temeljno znanje i veštine i u profesionalnom i u interpersonalnom smislu. Ona je aktivno asistirala u strateškom pozicioniranju zajedno sa kadrovskom službom, kao savetnik u različitim aspektima procesa upravljanja. Gerganin rad je bio neprocenjiv -  aktivno je pružala podršku u identifikovanju, analizi i primeni različitih strategija i inicijativa usmerenih na zaposlene u kompaniji. Tokom naše saradnje, ona je pokazala izuzetno razumevanje procesa, odnosa i dinamike organizacije, ciljeva i metodologije za njhovo ostvarivanje, uloge i odgovornosti menadžmenta u zaposlenih na svim nivoima..."

  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje saradnje sa Develorom, opisao bih ih sa sledeće dve reči: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uverljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička saradnja u definisanju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

  • daniela yavasheva

    “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne veštine, razumevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Tačnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opsiala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “tim bilding” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konsultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • Adidas

    "Saradnju sa Develorom smo započeli još 2005. godine. Veoma cenimo njihov profesionalan pristup, volju i fleksibilnost u organizaciji treninga, profesionalizam i veliku posvećenost trenera koji svoje obuke pripremaju na osnovu potreba kompanije i zaposlenih, i trude se da u obuku ukčljuče praktično iskustvo. Obuke sprovedene u okiru naše saradnje obuhvatale su oblastu Veština prodaje, Veštine prezentovanja, Upravljanje vremenom, i 2009. godine Program razvoja veština liderstva zajedno sa “Insights” tipologijom ličnosti. Od 2005. godine Develor radi na razvijanju veština upravljanja kod naših menadžera prodavnica i pomaže nam da što uspešnije implementiramo naš interni sistem obučavanja prodavaca asistenata (TTT – Obuči trenera). Saradnja sa Develorom za nas predstavlja veliko zadovoljstvo, i radujemo se našoj budućoj saradnji.”

  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija Prvá stavebná sporiteľňa je ranije sarađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentovanje određene teme. Cenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tokom pripreme treninga, njihovog sprovođenja, ali i preporuke i savete za dalje korake koji bi trebalo da se preduzmu.

    Tokom 2009. i 2010. godine sarađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cenimo saradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tokom pripreme obuka. Tokom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tokom obuka, gđa Georgievová je uspela da na jednostavan način objasni učesnicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je usledila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno pre Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vežbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima mogu biti suočeni. Nakon sprovođenja procesa ocenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle da implementiramo i evaluiramo Mbo proces ocenjivanja, uz pomoć upitnika i za ocenjivače, i za ocenjivane. Njihovi saveti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam da sprovedemo promene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocenjivanja.

    Cenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tok procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne saradnje.”

  • magyarcom

    U okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- saradnik u kreiranju i razvoju Interkulturalnog trening kursa. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo predviđali se realizovala.

    Kvaliteti koji karakterišu Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe.

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

  • "Naša saradnja sa Develorom počela je pre tri i po godine. Od početka saradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi na njihove standardne trening kurseve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombinovanog profila” kao što su njihove ekonomične radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • RockPoint"Izabrali smo Develor za potrebe razvoja i poboljšanja maloprodajnog standarda, sprovođenja obuka, i programa “Tajni kupac” u našim prodavnicama. Cenim to što je tim iz Develora zaista izdvojio potrebno vreme da sasluša naše potrebe i na osnovu toga kreira programe prilagođene našoj kompaniji. Takođe, svi treneri su veliki profesionalci sa izvanrednim prodajnim iskustvom. Ono što najviše cenim je to što nam je nakon završetka programa obuke Develor pomogao da od određenog broja naših zaposlenih napravimo interne trenere sprovodeći niz TTT (Train The Trainer – Obuči Trenera) obuka, a pored toga nam je obezbedio i materijale posebno priagođene potrebama naše kompanije. Zahvaljujući ovome mi samostalno možemo da ispunimo 90 % naših potreba kada je u pitanju obuka zaposlenih. Rezultati govore sami za sebe – nakon dvogodišnje saradnje sa Develorom, naša kompanija je dospela na prvo mesto u oblastima brige o kupcima i veština prodaje, što je pokazalo nezavisno istraživanje maloprodaja sportske opreme u Českoj Republici, u kome smo prestigli mnoge međunarodne sportske brendove.”
  • timea toth_alstom

    "Kompanija Alstom Mađarska odabrala je Develor Co. ltd vođena njegovim izvanrednim rezultatima u oblasti razvoja lidesrtva. Ovim programom obuke želeli smo da unapredimo liderske kvalitete menadžmenta toplotnog pogona u našoj fabrici. Zadovoljni smo rezultatima koji su vidljvi u svakodnevnom radu menadžera, i to ne samo na individualnom nivou, već i na nivou celog tima.”

  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promena u sistem motivisanja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konsultanti su prvenstveno bili usredsređeni na unapređivanje sistema nagrađivanja, promenu organizacione strukture (što je takođe podrazumevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konsultanti su predložili korišćenje koncepta“timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konsultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedisntvo tima, učestalost i kvalitet komunikacije, kao trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realizovanih izmena, tokom trajanja projekta, kao i identifikovati oblasti za dalja poboljšanja. Svi učesnici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo da organizujemo konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definišemo, niti da o njima imamo razmenu mišeljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • "Početkom 2011. godine, već započet razvojni program prešao je na viši nivo.Prema očekivanjima i HR planovima menadžmenta kompanije, trening program mogao je da bude nastavljen i sproveden do kraja samo ukoliko je zasnovan na temeljnoj i profesionalnoj dijagnostici. U fokusu programa i dijagnostike bio je srednji menadžment kompanije: Menadžer Asistent, Menadžer i Viši Menadžeri, ukupno 53 ljudi. Obzirom na rezultate dijagnostike i individualnih konsultacija, Develor je profesionalno implementirao program, i sa kvalitativnog i sa kvantitativnog aspekta. Naše potrebe i predlozi bili su deo procesa, i može se reći da smo dobili razumljive, korisne i opipljive informacije. Develorovi konsultanti bili su fleksibilni, orijentisani na klijente, i maksimalno su uzeli u obzir naše sugestije i očekivanja tokom razvoja upitnika, u fazi sprovođenja programa, i tokom evaluacije.”

  • Zentiva „Zentiva a.s. sarađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša saradnja je usredsređena na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je sproveo programe obuka u skladu sa zahtevom kompanije Zentiva u okviru postojećeg edukativnog programa. Učesnici su dali veoma pozitivne ocene sadržaja kurseva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korišćenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke sprovođene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”
  • economedia

    "Ako bih u tri reči morala da opišem Develorov tim upotrebila bih sledeće termine – fleksibilnost, želja i posvećenost. Sarađivali smo na projektima posvećenim povećanju efikasnosti timskog rada i razvoju liderskih veština. Najviše me je impresionirala činjenica da zaposleni u Develoru vole izazove i trude se da ispune naša očekivanja u pogledu specifičnih zahteva u procesu realizacije. Mogu da preporučim Develor kao pouzdanog partnera za programe iz oblasti liderstva, razvoja menadžerskih potencijala i unapređenja timskog rada.”

  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • Holcim „Develor Bugarska je tokom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvatao programe Razvoja veština upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja veština prodaje i 360o fidbek. Glavni fokus u programu razvoja veština upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspeo da prilagodi teorijske modele svakodnevnom radnom životu učesnika korsiteći realne primere i vežbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo lično iskustvo u rukovođenju, jer su tako mogli da daju ubedljive i korisne odgovore na pitanja učesnika.”
  • Krisztina LangNaša kompanija ima približno oko 100 zaposlenih. Osim vođenja dve topionice, bavimo se i prodajom metala. Ove godine (2009.) Develor je sproveo program „Akademija Liderstva” za naše menadžere i program razvoja prodajnih veština za naše menadžere prodaje. Oba programa bila su zasnovana na analizama potreba i prilagođena okolnostima i okruženju naše kompanije. Jedan deo edukacije finansirao je Nacionalni projekat XI /EU fond/, delom zahvaljujući profesionalnom rukovođenju Develora. Rezultati evaluacija interaktivnih obuka prevazišli su sva očekivanja. Učesnici su takođe dali visoku ocenu za kvalitet i profesionalne veštine trenera, koji je često koristio realne životne primere, simulacije ili vežbe.”

  • Edenred

    "Edenred sarađuje sa Develorom od juna 2010. godine u oblasti programa obuke i razvoja rukovodećeg tima. Izabrali smo Develor zbog izuzetne stručnosti zaposlenih, profesionalnog pristupa, i što je najvažnije zbog njihove sposobnosti da pažljivo saslušaju naše potrebe i kapaciteta da prilagode svoje materijale posebnim zahtevima naše kompanije. Develor Slovačka je pokazao svoju izuzetnu sposobnost prilgođavanja svojih materijala i izvođenja obuke potrebama naše organizacije i tako nam pomogao da odgovorimo na različite organizacione izazove. Tokom 2011. godine realizovali smo program obuke rukovodstva definisan u saradnji sa Develorom kroz implementaciju koncepta 360 fidbek. Ovaj program je pomogao našoj organizaciji da definiše prioritete, prepozna individualne razvojne potrebe menadžera, i omogućio da osmislimo program razvoja pojedinaca. Istovremeno, tokom 2011. godine Develor je organizovao obuku iz prodaje za naše saradnike na terenu, kao i koučing za menadžere u prodaji. U prošlosti smo često organizovali različite obuke iz prodaje koje nisu davale željene rezultate, niti su nudile dalji plan razvoja. U okviru ove obuke Develor je stavio akcenat ne samo na konvencionalnu prodaju, već je program prilagodio potrebama menadžera i zasnovao ga na njihovim iskustvima iz prakse. Zahvaljujući ovoj obuci njihovi prodajni timovi su stekli više samopouzdanja jer se u kontinuitetu organizuju timski sastanci na kojima se analiziraju planovi prodaje. Istovremeno, menadžeri su usvojili tehnike za davanje povratnih informacija svojim zaposlenima nakon prodajnih poseta, što rezultira povećanjem učinka prodajnih timova. Develor je pokazao izuzetnu sposobnost pružanja podrške našoj organizaciji sa aspekta unapređenja veština menadžera, kao i oblasti prodajnih tehnika.”

  • fortuna

    "Kompanija Fortuna (kladionica) započela je saradnju sa Develorom 2006. godine, kada im je trebao program prilagođen posebnim potrebama prodaje u kladionici. Ponuda koju je Develor dao je bila najbolja i zasnovana na preliminarnim analizama i rezultatima dobijenim kroz program „Tajni kupac”. U pitanju je bio veoma interesantan program za razvoj veština prodaje za naše direktne prodavce u poslovnicama kompanije. Velikom broju učesnika je bio prvi put da učestvuju u ovakvom tipu obuke, i njihove ocene su bile mahom pozitivne. Tokom realizacije koja je trajala približno godinu dana uspostavljena je krajnje prijateljska atmosfera u odnosu između menadžmenta Develora i Fortune, što je pozitivno uticalo na dalju saradnju na projektu za Regionalne menadžere koji je bio realizovan 2008. godine. Program za Regionalne menadžere bio je fokusiran na razvoje menadžerskih kompetencija i koučing supervizora. Zbog uspešne saradnje koju smo ostvarili, angažovali smo Develor da iste programe sprovede u našim kompanijama u Slovačkoj, Poljskoj i Hrvatskoj.”

  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 meseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzrokovalo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konslatingom, uz angažovanje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su merljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definisali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo merenja vršili tokom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmene u polju ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljša indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomerili smo se sa poslednjeg na prvo mesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 meseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo saradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • Robert Bosch

    "Saradnja kompanije Robert Bosch Elektronika Kft. i Develor Zrt. (isto kao i kompanija koja je bila preteča Develoru - Door Training CE Kft.) počela je još 2003. godine. U toku proteklih 10 godina stekli smo ogromno poverenje u Develor i njegove trenere na osnovu izvođenja sledećih programa obuke: Program “Mastershift menadžment” , “Insights Discovery ©” – Lična efikasnost, Svesna komunikacija, Veštine prezentovanja. Jedan od najboljih programa je prema mom mišljenju, program “Mastershift Menadžment”, u kome je 110 smenskih šefova i približno 30 poslovođa. Uspeh programa pokazao se kroz entuzijastično učešće naših kolega, odlične evaluacije, efikasno sprovedenih treninga, što je rezultiralo uspešnom primenom stečenog znanja. Tokom trećeg modula, u program je integrisan i koučing tima, i kroz analizu individualnih slučajeva, naše kolege su postale posvećenije napretku i primeni novih rešenja u svojim poljima rada. Ono po čemu se Develor ističe je to što kreira programe obuke potpuno prilagođene kompaniji, koristeći inovativne elemente potkovane temeljnom dijagnostikom. Zahvaljujući svemu tome, Develorov tim je našim kolegama preneo praktično znanje i stav koji su im pomogli da postanu uspešniji u svom poslu.”

  • merck