Utisci klijenata

  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija Prvá stavebná sporiteľňa je ranije sarađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentovanje određene teme. Cenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tokom pripreme treninga, njihovog sprovođenja, ali i preporuke i savete za dalje korake koji bi trebalo da se preduzmu.

    Tokom 2009. i 2010. godine sarađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cenimo saradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tokom pripreme obuka. Tokom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tokom obuka, gđa Georgievová je uspela da na jednostavan način objasni učesnicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je usledila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno pre Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vežbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima mogu biti suočeni. Nakon sprovođenja procesa ocenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle da implementiramo i evaluiramo Mbo proces ocenjivanja, uz pomoć upitnika i za ocenjivače, i za ocenjivane. Njihovi saveti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam da sprovedemo promene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocenjivanja.

    Cenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tok procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne saradnje.”

  • economedia

    "Ako bih u tri reči morala da opišem Develorov tim upotrebila bih sledeće termine – fleksibilnost, želja i posvećenost. Sarađivali smo na projektima posvećenim povećanju efikasnosti timskog rada i razvoju liderskih veština. Najviše me je impresionirala činjenica da zaposleni u Develoru vole izazove i trude se da ispune naša očekivanja u pogledu specifičnih zahteva u procesu realizacije. Mogu da preporučim Develor kao pouzdanog partnera za programe iz oblasti liderstva, razvoja menadžerskih potencijala i unapređenja timskog rada.”

  • Edenred

    "Edenred sarađuje sa Develorom od juna 2010. godine u oblasti programa obuke i razvoja rukovodećeg tima. Izabrali smo Develor zbog izuzetne stručnosti zaposlenih, profesionalnog pristupa, i što je najvažnije zbog njihove sposobnosti da pažljivo saslušaju naše potrebe i kapaciteta da prilagode svoje materijale posebnim zahtevima naše kompanije. Develor Slovačka je pokazao svoju izuzetnu sposobnost prilgođavanja svojih materijala i izvođenja obuke potrebama naše organizacije i tako nam pomogao da odgovorimo na različite organizacione izazove. Tokom 2011. godine realizovali smo program obuke rukovodstva definisan u saradnji sa Develorom kroz implementaciju koncepta 360 fidbek. Ovaj program je pomogao našoj organizaciji da definiše prioritete, prepozna individualne razvojne potrebe menadžera, i omogućio da osmislimo program razvoja pojedinaca. Istovremeno, tokom 2011. godine Develor je organizovao obuku iz prodaje za naše saradnike na terenu, kao i koučing za menadžere u prodaji. U prošlosti smo često organizovali različite obuke iz prodaje koje nisu davale željene rezultate, niti su nudile dalji plan razvoja. U okviru ove obuke Develor je stavio akcenat ne samo na konvencionalnu prodaju, već je program prilagodio potrebama menadžera i zasnovao ga na njihovim iskustvima iz prakse. Zahvaljujući ovoj obuci njihovi prodajni timovi su stekli više samopouzdanja jer se u kontinuitetu organizuju timski sastanci na kojima se analiziraju planovi prodaje. Istovremeno, menadžeri su usvojili tehnike za davanje povratnih informacija svojim zaposlenima nakon prodajnih poseta, što rezultira povećanjem učinka prodajnih timova. Develor je pokazao izuzetnu sposobnost pružanja podrške našoj organizaciji sa aspekta unapređenja veština menadžera, kao i oblasti prodajnih tehnika.”

  • merck“…Želela bih da iskažem veliko zadovoljstvo saradnjom sa Develorom Bugarska. Naša komunikacija započela je 2010.godine, kada je kompanija Merck Bugarska unajmila Develor da sprovede različite programe obuke za zaposlene u oblastima prodaje, komunikacija i odnosa sa klijentima. Programi obuke nastavljeni su tokom 2011. godine. Rezultat programa je bio vidljiv – moj tim je suštinski promenio pristup i način komunikacije sa kolegama iz drugih odeljenja. Počeli su lakše da ostvaruju svoje ciljeve i na najjednostavniji način rešavaju poslovne situacije. Program obuke doprineo je i značajnoj promeni samog tima – komunikacija je razumljiva i konkretna, timski duh je vidljiv i postoji inicijativa za preuzimanje odgovornosti.”

  • Slovak TelekomSarađujemo sa Develorom u više oblasti razvoja već duži vremenski period, bilo da su u pitanju redovni treninzi za novozaposlene, personalizovan razvojni program za supervozore i trenere u našem Centru za pružanje usluga kupcima, ili niz “Insights” programa prilagođenih posebnim potrebama menadžera za odnose sa ključnim klijentima koji rade u veleprodajama. Cenim fleksibilnost celog tima u procesu sprovođenja treninga i savetovanja, ali posebno mi je bitno to što treneri poseduju stvarno poslovno iskustvo. Takođe mi se dopada to što Develor bez straha pristupa novim poljima razvoja i prilagođava se uslovima klijenta. I poslednje, ali ne i najmanje važno… jasno je da priprema treninga za trenere ne predstavlja samo rad, već i vrstu zabave.”
  • BAWAG "Develor je pripremio kompleksan razvojni program za naše zaposlene u filijalama. Ovaj program uključivao je “Insights” tipologiju, orijentaciju na kupca, razvoj prodajnih veština, kao i obuke za menadžere. Najviše cenimo profesionalni pristup trenera koji sun a veoma prirodan i spontan način pridobili publiku. Svaka obuka bila je pripremljena u skladu sa procenom potreba grupe i na osnovu fidbeka sa prethodnih obuka. Teorija i praksa su bile dobro izbalansirane, trener nije držao monologe, već je obuka bila u velikoj meri interaktivna. Osnovno znanje i veštine učesnici su mogli da primene i vežbaju kroz studije slučaja. Priprema, realizacija i evaluacija svakog treninga bile su na visokom nivou. Zadovoljni smo komunikacijom i fleksibilnom saradnjom koju smo uspostavili sa Develorom.”
  • timea toth_alstom

    "Kompanija Alstom Mađarska odabrala je Develor Co. ltd vođena njegovim izvanrednim rezultatima u oblasti razvoja lidesrtva. Ovim programom obuke želeli smo da unapredimo liderske kvalitete menadžmenta toplotnog pogona u našoj fabrici. Zadovoljni smo rezultatima koji su vidljvi u svakodnevnom radu menadžera, i to ne samo na individualnom nivou, već i na nivou celog tima.”

  • "Početkom 2011. godine, već započet razvojni program prešao je na viši nivo.Prema očekivanjima i HR planovima menadžmenta kompanije, trening program mogao je da bude nastavljen i sproveden do kraja samo ukoliko je zasnovan na temeljnoj i profesionalnoj dijagnostici. U fokusu programa i dijagnostike bio je srednji menadžment kompanije: Menadžer Asistent, Menadžer i Viši Menadžeri, ukupno 53 ljudi. Obzirom na rezultate dijagnostike i individualnih konsultacija, Develor je profesionalno implementirao program, i sa kvalitativnog i sa kvantitativnog aspekta. Naše potrebe i predlozi bili su deo procesa, i može se reći da smo dobili razumljive, korisne i opipljive informacije. Develorovi konsultanti bili su fleksibilni, orijentisani na klijente, i maksimalno su uzeli u obzir naše sugestije i očekivanja tokom razvoja upitnika, u fazi sprovođenja programa, i tokom evaluacije.”

  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 meseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzrokovalo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konslatingom, uz angažovanje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su merljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definisali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo merenja vršili tokom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmene u polju ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljša indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomerili smo se sa poslednjeg na prvo mesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 meseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo saradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • INGTokom 2010. godine kompanija ING Penzijski fond organizovala je programe obuka za svoje zaposlene i agente. Naš partner u ovom projektu bio je Develor Bugarska.

    Utiske o Develoru stekla sam iz našeg zajedničkog rada na pripremi dokumenata za prijavu na program, postavljanja ciljeva obuke, njihovog ostvarivanja i finalizacije projekta. Inicijalna očekivanja naše kompanije su se menjala tokom procesa analiza potreba. Partneri iz Develora su na veoma stručan način proširili naše vidike, i uspeli da definišu oblasti na koje treba da se posebno usredredimo. Obuke su bile fokusirane na praksu i raznolikost situacionih modula i sprovela su ih tri trenera. Osim mojih ličnih pozitivnih utisaka o radu trenera Todora Todorova, mogu reći da su i moje kolege stekle odličan utisak i o drugim trenerima.

    Godinu dana nakon završetka obuke, mi i dalje interno komentarišemo Insights” profile koje su svi učesnici dobili. Ocenjujem projekat najvišom ocenom, naročito način na koji su nam Develorovi stručnjaci pomogli da jasnije definišemo granice u određenim oblastima, a najviše od svega to što danas posedujemo znanje o najboljem načinu za upravljanje svojim prodajnim veštinama i očekivanjima.”

  • adecco

    "...Veoma smmo impresionirani sposobnošću trenera Develora Bugarska u pogledu pripreme obuke, kao i prilagođavanja i saradnje sa veoma različitim učesnicima. Jako cenimo uloženo vreme i trud saradnika iz Develora u okviru pripremne faze, kada su organizovali niz sastanaka na različitim nivoima u okviru organizacije. Glavni treneri su uspešno prilagodili teorijske modele svakodnevnom radu učesnika, koristeći primere i vežbe zasnovane na stvarnim situacijama. Develor Bugarska je ostavio odličan utisak svojom sposobnošću da nam pomogne u realizaciji, organizaciji i administrativnoj implementaciji i izveštavanju o aktivnostima finansiranim od strane EU.”

  • skyEU"Develor je za našu kompaniju sproveo program obuke „Finansije za ne-finansijske menadžere”. Obuka je bila zasnovana na svakodnevnim situacijama u kojima se naši zaposleni nalaze i fokusirana na aktivnu primenu teorijskog znanja i veština kroz simulaciju poslovnih situacija. Smatram da je dobar balans teorije i prakse bio ključan tokom sprovođenja programa. Učinak trenera tokom obuke bio je odraz njegovog velikog poslovnog i životnog iskustva, i to mu je pomoglo da efektivnije predstavi pojmove iz prezentacije. Najviše cenim profesionalan, fleksibilan i brz rad koji je Develor primenio, kao i veliko razumevanje za potrebe kompanije Sky Airlines.”
  • Zentiva „Zentiva a.s. sarađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša saradnja je usredsređena na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je sproveo programe obuka u skladu sa zahtevom kompanije Zentiva u okviru postojećeg edukativnog programa. Učesnici su dali veoma pozitivne ocene sadržaja kurseva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korišćenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke sprovođene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”
  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • Opavia

    "Develor nam je ponudio svoje usluge početkom 2007.godine. Na osnovu analize potreba koju su sproveli, kreirali su program obuke specijalno za našu kompaniju. Njihova prednost u odnosu na konkurentske kompanije je bio njhov profesionalizam i lična zrelost njihovog trenera, koji je zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u okruženju prodaje robe široke potrošnje navodio korisne primere iz stvarnih životnih situacija i uspeo da održi pažnju učesnika obuke i zainteresuje ih za program. Ovo mu je pomoglo i da odgovori na sva usko stručna pitanja i ponudi rešenja za situacije sa kojima se naše prodajno osoblje svakodnevno susreće. Naši zaposleni su pohvalili ovaj program obuka, kvalitet treninga, kao i fasilitaciju trenera koji se u potpuosti identifikovao sa njima i njihovim poslovnim ulogama. Obuka iz oblasti lične tipologije je bila interesantna i uticajna, i pomogla je u poboljšanju komunikacije na više nivoa u našoj kompaniji.

    Veoma smo zadovoljni uslugama Develora i sigurno ćemo ponovo sarađivati u budućnosti.”

  • "Naša saradnja sa Develorom počela je pre tri i po godine. Od početka saradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi na njihove standardne trening kurseve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombinovanog profila” kao što su njihove ekonomične radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • coop jednota

    "Godine 2008. u saradnji sa Develorom, dizajnirali smo i sproveli program obuke namenjen menadžerima nabavke. Program je bio usmeren na razvoj interpersonalne efektivnosti menadžera i njihovih veština pregovaranja. Koncept “Insights” razvojnog sistema omogućio nam je da se efektivno usmerimo na pragmatične trening aktivnosti, podržavaući i razvijajući veštine i sposobnosti učesnika, istovremeno uzimajući u obzir i njihove lične osobine. Profesionalna orijentacija na potrebe klijenta i kvalifikovan trener sa odličnom ekspertizom u sektoru robe široke potrošnje su bili ključni faktori uspešnog sprovođenja programa. Hvala vam na svemu i radujem se našoj budućoj saradnji.”

  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • BAT

    "Sa naše tačke gledišta, Develor je pouzdan partner na koga uvek možemo da računamo ukoliko nam treba visok nivo kreativnosti u oblasti programa za visoki menadžment. Efektivnost, dinamičnost i pravi timski rad su obeležja njihovog rada. Iz tog razloga već godinama u kontinuitetu sarađujemo sa Develorom.”

       
  • allianz

    "Razvojni program za operatore “call centra” koji je sproveo Develor Slovačka imao je veoma pozitivan uticaj na povećanje kvaliteta usluga i znatno ojačao prodajne veštine naših operatera. Obuke zasnovane na potrebama naših operatera odražavle su veliko iskustvo trenera u oblastima osiguranja i telefonske prodaje i pružanja usluga. Vrlo rado ćemo ponovo sarađivati sa Develorom u budućnosti.”

  • fortuna

    "Kompanija Fortuna (kladionica) započela je saradnju sa Develorom 2006. godine, kada im je trebao program prilagođen posebnim potrebama prodaje u kladionici. Ponuda koju je Develor dao je bila najbolja i zasnovana na preliminarnim analizama i rezultatima dobijenim kroz program „Tajni kupac”. U pitanju je bio veoma interesantan program za razvoj veština prodaje za naše direktne prodavce u poslovnicama kompanije. Velikom broju učesnika je bio prvi put da učestvuju u ovakvom tipu obuke, i njihove ocene su bile mahom pozitivne. Tokom realizacije koja je trajala približno godinu dana uspostavljena je krajnje prijateljska atmosfera u odnosu između menadžmenta Develora i Fortune, što je pozitivno uticalo na dalju saradnju na projektu za Regionalne menadžere koji je bio realizovan 2008. godine. Program za Regionalne menadžere bio je fokusiran na razvoje menadžerskih kompetencija i koučing supervizora. Zbog uspešne saradnje koju smo ostvarili, angažovali smo Develor da iste programe sprovede u našim kompanijama u Slovačkoj, Poljskoj i Hrvatskoj.”

  • Holcim „Develor Bugarska je tokom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvatao programe Razvoja veština upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja veština prodaje i 360o fidbek. Glavni fokus u programu razvoja veština upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspeo da prilagodi teorijske modele svakodnevnom radnom životu učesnika korsiteći realne primere i vežbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo lično iskustvo u rukovođenju, jer su tako mogli da daju ubedljive i korisne odgovore na pitanja učesnika.”
  • UPC

    "Tokom proteklih par godina, osoblje Develora je odigralo bitnu ulogu u obučavanju naših lidera. Toplo preporučujemo njihov program “Akademija Liderstva” koji je veoma koristan za sve novopostavljene lidere.”

  • VinciparkNakon nekoliko programa obuka koje su za našu kompaniju održale različite kompanije, kolebala sam se da li će ovo ponovo biti izgubljeno vreme, ili će ipak doneti  nešto korisno učesnicima. Stekla sam utisak da je često teško primeniti znanje stečeno na obukama u svakodnevnom radu. Iz toga razloga mi je gotovo uvek teško da odlučim da li uopšte da prisustvujem obuci. Međutim, nakon Develorovih treninga, moram da kažem da sam promenila svoje mišljenje o programima obuka obzirom na to da je njihov tim uspeo da obogati i razvije uvid zaposlenih u sopstvene aktivnosti, aktivnosti svojih kolega i poslovnih partnera i pozotovno uticali na njihove radne navike. Develor nas nije razočarao."
  • Logo_Festo „U novembru 2010. godine Develor Bugarska je održao obuku na temu “Uspešni projektni menadžeri” za zaposlene koji se bave upravljanjem projektima pored svojih inženjerskih poslova. Pored toga, krajem 2008. godine, Develor je realizovao niz obuka iz veština komunikacija za novozaposlene. Ova obuka je bila zasnovana na praktičnim vežbama i omogućavala učesnicima da daju fidbek. Svi učesnici su bili jako zadovoljni programom. Nakon obuke učesnici su dobili zadatak da popune upitnike tako dobivši priliku da navedu najzanačajnije trenutke sa obuke. U okviru prve nedelje nakon treninga zapazili smo da učesnici primenjuju stečena znanja u svom svakodnevnom poslu. Smatramo da je obuka bila korisna i planiramo da je organizujemo ponovo nakon 6 do 8 meseci.”
  • confal

    "Radimo sa Develorom od 2010. godine. Cilj uspostavljanja ove saradnje bio je pružanje podrške operativnom sektoru kompanije Confal, između ostalog i putem uvođenja promena u sistem motivisanja zaposlenih. U okviru projekta, Develorovi treneri i konsultanti su prvenstveno bili usredsređeni na unapređivanje sistema nagrađivanja, promenu organizacione strukture (što je takođe podrazumevalo nove opise poslova) kao i uvođenje novih standarda u segmentu timskog rada. Develorovi konsultanti su predložili korišćenje koncepta“timskog sociomapiranja” koji u sebi sadrži višebojnu mapu koja na efektivan način daje individualne rezultate za sve članove tima. Rukovodstvo organizacije, uz pomoć konsultanata, ima mogućnost da pomoću ove mape stekne uvid u jedisntvo tima, učestalost i kvalitet komunikacije, kao trenutni nivo interakcije. Dubljom analizom ove mape moguće je naknadno uraditi evaluaciju efekata realizovanih izmena, tokom trajanja projekta, kao i identifikovati oblasti za dalja poboljšanja. Svi učesnici su prihvatili svoje rezultate, kao i sam koncept, veoma pozitivno i otvoreno. Zahvaljujući ovim mapama mogli smo da organizujemo konstruktivne diskusije na različite teme koje do tada nismo bili u stanju da definišemo, niti da o njima imamo razmenu mišeljenja. Smatramo da je izabrani metod veoma dobar i planiramo da i u budućnosti ponovo koristimo ovaj koncept.”

  • Spas Velinov “Dana 19.11.2010, organizovali smo tim bilding za zaposlene u službi planiranja i upravljanja mrežnim uslugama. Naš partner u tom procesu bio je Develor Bugarska. Odlučili smo se za Develor jer smo želeli da dobijemo nešto više od običnih takmičarskih igara. Glavni cilj trenera bio je osmisle program koji je zabavan, ali istovremeno i edukativnog karaktera i omogućava diskusije na ozbiljne teme. Kao rezulatat imali smo spontane i veoma korisne razgovore među učesnicima nakon što su sebe doživeli u okruženju gde su igrali različite uloge koje su bile analogne njihovom svakodnevnim poslovima. Program je ostvario postavljene ciljeve i dobio sve pohvale od strane učesnika.”
  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • Monika Kravarikova "Moje prvo iskustvo sa Develorom bila je organizacija događaja za Schneider Electric sa glavnim ciljem pružanja podrške većoj timskoj koheziji. Na osnovu analize potreba naše kompanije i naših očekivanja, Develor je predložio “Insights” – alat za procenu tipologije ličnosti. Program je osmišljen u potpunosti u skladu sa našim potrebama, kako u pogledu organizacije, tako i u pogledu korišćenja stranih jezika (neki od učesnika su bili stranci), uzimajući u obzir veliki broj učesnika i lokaciju događaja. Obuku “Insights” su sproveli sledeći treneri: Kinga Novotná, Milan Zekucia, Martina Georgievová, Vladimír Rýpal i Dana Nemčická, koji su uspeli da zadrže pažnju učesnika i inspirišu ih da bolje razumeju sebe i svoje kolege. Po završetku ovog događaja dobila sam pozitivan fidbek ne samo od naših zaposlenih, već i od rukovodstva. Develor je predložio da se organizuje drugi deo ovog događaja – program aktivnosti na otvorenom prostoru – što je takođe obavljeno na najvišem poslovnom nivou. Nakon ovog prvog pozitivnog iskustva, tražila sam od Develora da pripremi obuku iz oblasti prezentacionih veština za izabranu grupu zaposlenih koji su su stalnom kontaktu sa eksternim klijentima. Obuku je izvela Martina Georgievová, tako što je spojila teoriju i praksu na veoma uspešan način. Moram da pohvalim njenu stručnost i adekvatnu pripremu za obuku, izvođenje iste, kao i način neposrednog davanja povratnih informacija učesnicima tokom vežbi. Evaluacije koje sam dobila od učesnika su me uverile da, ukoliko budemo imali potrebu za dodatnim razvojem naših zaposlenih u budućnosoi, rado ću ponovo angažovati Develor.”
  • T mobile

    Započeli smo saradnju sa Develorom na osnovu javnog tendera sprovedenog u prvoj polovini 2006.godine. Develor se pokazao uspešnim u oblastima razvoja menadžerskih sposobnosti, “soft skills” i razvoja kompetencija supervizora. Trenutno smo u procesu započinjanja saradnje u oblasti razvoja veština naših internih trenera. Naša saradnja sa Develorom je visoko efektivna na svim poljima. Njihovi programi u potpunosti zadovoljavaju naše potrebe kada je obuka u pitanju i donose  kompaniji veliku dodatnu vrednost, koja je ključna za ostvarivanje naše misije -  “Biti najprepoznatljivija kompanija u polju pružanja usluga.”

    Prednostima Develora smatramo sledeće:

    • Visok kvalitet predavačkih sposobnosti trenera, njihovih veština i ličnog praktičnog iskustva.
    • Visok kvalitet sadržaja obuke i upotrebljenih metoda obučavanja, a povrh svega“personalizovanih” studija slučaja, igara uloga, i delova iz filmova koji se koriste tokom obuke.
  • novartis

    "Od 2008. godine sarađujemo sa Develorom na kontinuiranoj edukaciji naših zaposlenih u okviru PJ Onkologije. U početku smo realiziovali projekat “Insights” za menadžere koji smo zatim primenili na sve zaposlene u našoj službi, a potom i na čitav prodajni tim (2009.godine). Saradnju smo nastavili sa članovima prodajnog tima 2010. godine na programu “Pregovaranje sa zahtevnim klijentima”, nakon čega smo uradili analizu kanala komunikacije, navika i saradnje unutar tima kroz program “timskog sociomapiranja” 2011. godine (svi zaposleni su bili uključeni u ovaj projekat, uključujući i administrativno osoblje). Tokom čitave saradnje Develor se pokazao kao veoma odgovorna kompanija, kako u organizaciji, tako i u realizaciji obuke. Naš tim je veoma raznolik, sastoji se od ljudi različitih doba, iskustva, obrazovanja, ličnosti, kao i nivoa znanja stečenog na prethodnim obukama. Treneri Develora su uspeli da se prilagode ovako diversifikovanom timu i da osvoje, integrišu i zadrže njihovu pažnju tokom obuke. Projekat Timskog sociomapiranja pružio nam je drugačiji uvid u situaciju koja postoji u pojedinačnim timovima, saradnju unutar tima, kao i nivo komunikacije između ljudi izvan već oformljenih timova. Veoma smo zadovoljni obukom koja nas je motivisala da naredne godine organizujemo još jedan ovakav program, kako bismo nakon toga mogli da analiziramo nivo napretka pojedinačnih timova u okviru PJ Onkologija.”

  • Krisztina LangNaša kompanija ima približno oko 100 zaposlenih. Osim vođenja dve topionice, bavimo se i prodajom metala. Ove godine (2009.) Develor je sproveo program „Akademija Liderstva” za naše menadžere i program razvoja prodajnih veština za naše menadžere prodaje. Oba programa bila su zasnovana na analizama potreba i prilagođena okolnostima i okruženju naše kompanije. Jedan deo edukacije finansirao je Nacionalni projekat XI /EU fond/, delom zahvaljujući profesionalnom rukovođenju Develora. Rezultati evaluacija interaktivnih obuka prevazišli su sva očekivanja. Učesnici su takođe dali visoku ocenu za kvalitet i profesionalne veštine trenera, koji je često koristio realne životne primere, simulacije ili vežbe.”

  • Gabriella Juhasz

    "U Simensovoj grupaciji u Mađarskoj uveden je Program za talente uz maksimalnu podršku najvišeg rukovodstva.