Utisci klijenata

  • ZentivaProdaja generečkih proizvoda na visoko konkuretnom tržištu zahteva inteligentan pristup. Kao i druge farmaceutske kompanije koje se bave generičkim proizvodima, i Zentiva je oduvek težila zadovoljavanju potreba kupaca, proizvodnji kvalitetnih i pristupačnih lekova, i angažovanju najboljih stručnjaka. Zahvaljujući Develorovom alatu „Insights Discovery” stručni saradnici Zentive su uspeli da maksimalno zadovolje sve klijente kompanije. „Insights Discovery” je doveo do toga da naši zaposleni steknu izuzetnu sposobnost prepoznavanja potreba kupaca, kao i da im pruže uslugu vrhunskog kvaliteta.”
  • lavena

    “Nakon obavljanja preliminarih konsultacija sa Develorom, usaglasili smo se oko najadekvatnijeg oblika aktivnosti koje treba da realizujemo sa našim timom početkom 2012. godine u cilju rešavanja različitih problema zaposlenih, sa različitim odgovornostima, predrasudama i karakterima. I pored toga što su neki učesnici bili skeptični, Develor je odlično uradio svoj posao:

    - [they] uspeli su da uključe, zadrže pažnju i motivišu i najskeptičnije učesnike;

    - [they] uspeli su da na sveobuhvatan način predstave glavne karakterisitke različitih tipova ljudi, što je učesnicima pomoglo da se pravilno orijentišu i unaprede svoje veštine komunikacije;

    - [they]uspeli su da daju detaljne opise pojedinačnih osobina ključnih članova tima što je bilo od neprocenjive vrednosti. Dokaz za njihov visok nivo profesionalizma bio je ne samo u opštem pozitivnom stavu učesnika, već i u činjenici da je donet niz zaključaka koji su, po mom mišljenju, izuzetno korisni za strukturu naše organizacije.”

  • allianz

    "Razvojni program za operatore “call centra” koji je sproveo Develor Slovačka imao je veoma pozitivan uticaj na povećanje kvaliteta usluga i znatno ojačao prodajne veštine naših operatera. Obuke zasnovane na potrebama naših operatera odražavle su veliko iskustvo trenera u oblastima osiguranja i telefonske prodaje i pružanja usluga. Vrlo rado ćemo ponovo sarađivati sa Develorom u budućnosti.”

  • Wrigley

    "Na osnovu naše dvogodišnje saradnje sa Develorom, opisao bih ih sa sledeće dve reči: Profesionalizam i partnerstvo. Profesionalizam: dobro pripremljeni i uverljivi treneri koji nude odličnu podršku u organizaciji različitih vrsta događaja. Partnerstvo: zajednička saradnja u definisanju neophodnih koraka koje treba preduzeti.”

  • Slovak TelekomSarađujemo sa Develorom u više oblasti razvoja već duži vremenski period, bilo da su u pitanju redovni treninzi za novozaposlene, personalizovan razvojni program za supervozore i trenere u našem Centru za pružanje usluga kupcima, ili niz “Insights” programa prilagođenih posebnim potrebama menadžera za odnose sa ključnim klijentima koji rade u veleprodajama. Cenim fleksibilnost celog tima u procesu sprovođenja treninga i savetovanja, ali posebno mi je bitno to što treneri poseduju stvarno poslovno iskustvo. Takođe mi se dopada to što Develor bez straha pristupa novim poljima razvoja i prilagođava se uslovima klijenta. I poslednje, ali ne i najmanje važno… jasno je da priprema treninga za trenere ne predstavlja samo rad, već i vrstu zabave.”
  • Edenred

    "Edenred sarađuje sa Develorom od juna 2010. godine u oblasti programa obuke i razvoja rukovodećeg tima. Izabrali smo Develor zbog izuzetne stručnosti zaposlenih, profesionalnog pristupa, i što je najvažnije zbog njihove sposobnosti da pažljivo saslušaju naše potrebe i kapaciteta da prilagode svoje materijale posebnim zahtevima naše kompanije. Develor Slovačka je pokazao svoju izuzetnu sposobnost prilgođavanja svojih materijala i izvođenja obuke potrebama naše organizacije i tako nam pomogao da odgovorimo na različite organizacione izazove. Tokom 2011. godine realizovali smo program obuke rukovodstva definisan u saradnji sa Develorom kroz implementaciju koncepta 360 fidbek. Ovaj program je pomogao našoj organizaciji da definiše prioritete, prepozna individualne razvojne potrebe menadžera, i omogućio da osmislimo program razvoja pojedinaca. Istovremeno, tokom 2011. godine Develor je organizovao obuku iz prodaje za naše saradnike na terenu, kao i koučing za menadžere u prodaji. U prošlosti smo često organizovali različite obuke iz prodaje koje nisu davale željene rezultate, niti su nudile dalji plan razvoja. U okviru ove obuke Develor je stavio akcenat ne samo na konvencionalnu prodaju, već je program prilagodio potrebama menadžera i zasnovao ga na njihovim iskustvima iz prakse. Zahvaljujući ovoj obuci njihovi prodajni timovi su stekli više samopouzdanja jer se u kontinuitetu organizuju timski sastanci na kojima se analiziraju planovi prodaje. Istovremeno, menadžeri su usvojili tehnike za davanje povratnih informacija svojim zaposlenima nakon prodajnih poseta, što rezultira povećanjem učinka prodajnih timova. Develor je pokazao izuzetnu sposobnost pružanja podrške našoj organizaciji sa aspekta unapređenja veština menadžera, kao i oblasti prodajnih tehnika.”

  • top_alcoa_logo_wide

    "U jesen 2009. godine, fluktuacija u našoj kompaniji je dostigla nivo od 25 % u roku od 6 meseci. Takođe, nekoliko ključnih ljudi je napustilo kompaniju, što je prouzrokovalo velike probleme za naše poslovanje. U tom trenutku smo odlučili da započnemo program za Upravljanje talentima i Zadržavanje ključnih zaposlenih. Projekat je započet radionicama i konslatingom, uz angažovanje kompletnog rukovodstva. Smatrao sam da su merljivost i rezultati programa najznačajniji aspekti i iz tog razloga smo definisali konkretne ciljeve na samom početku, dok smo merenja vršili tokom čitave realizacije programa. Očekivali smo od Develora da uvede značajne izmene u polju ključnih indikatora učinka koje smo postavili. Njihov zadatak je bio da smanje fluktuaciju zaposlenih (koja je bila 25 % u drugoj polovini 2009. godine) na ispod 10 %, kao i da poboljša indeks zadovoljstva zaposlenih koji je bio 48 %. Rezultati su veoma brzo postali vidljivi. U prvoj polovini 2010. godine fluktuacija zaposlenih je bila 5 %, a po anketi o zadovoljstvu zaposlenih pomerili smo se sa poslednjeg na prvo mesto na internacionalnom nivou, sa rezultatom od 76 %. Sve ovo se dogodilo u roku od 6 meseci nakon početka projekta. Na osnovu ovih opipljivih rezultata nastavili smo saradnju sa Develorom koja i danas traje.”

  • Katarina Jablonska"Sarađujemo sa Develorom u oblasti programa obuka za zaposlene zadužene za podršku kulturnih promena širom regiona Centralne Evrope u kojem Soni posluje. Od samog početka naše saradnje, Develorov tim je sa nama radio na dizajniranju programa obuke, kao i na izvođenju iste, pokazavši izuzetan profesionalizam, inovativan pristup i veštine obučavanja na visokom nivou. Pored toga, angažovali smo Develor i prilikom održavanja nekoliko “tim bilding” događaja koji su nam pomogli da izgradimo pozitivan duh među zaposlenima, kojima se svaki od ovih programa jako dopao. Radujemo se budućoj saradnji sa Develorom.”
  • DSKbank.jpg "DSK Banka i Develor Bugarska su realizovali dva različita projekta u oblasti obuke zaposlenih i njihovih menadžera, u mreži filijala DSK Banke. Zahvaljujući svom ogromnom iskustvu, Todor Todorov je dao veliki doprinos u uspešnoj relizaciji ovih obuka koristeći praktične primere, studije slučaja, koji su bili zasnovani na iskustvima učesnika iz njihovog svakodnevnog rada. Projektima su bili obuhvaćeni i stručnjaci banke koji su bili u direktnom kontaktu sa klijentima Teme obuke su bile: 1) “Stav u procesu prodaje” 2) “Aktivna prodaja”.

    Zahvaljujući svom profesionalnom stavu prema učesnicima obuke i odličnoj pripremi zasnovanoj na potrebama DSK Banke, treneri su dali ogroman doprinos uspešnom izvođenju obuka. Drugim rečima, tokom obuke oni su koristili praktične primere i studije slučajeva koji su bili bliski svakodnevnom radu učesnika.”

  • Tibor Lados"Matra elektrana je angažovala Develor Consulting Ltd. U proleće 2012. godine u cilju razvoja i realizacije sveobuhvatnog programa obuke za rukovodstvo na najvišem i srednjem nivou (ukupno 2300 zaposlenih).

    Ciljevi obuke su bili povećanje nivoa bezbednosti na radu kao i podizanje nivoa svesti o potrebi poštovanja standarda bezbednosti, a u skladu sa smernicama i preporukama direkcije kompanije RWE AG. Develor Consulting je dostavio ponudu sa potpuno novim pristupom, sa akcentom na interaktivnom angažovanju učesnika. Ova primamljiva ponuda sa nekoliko inovativnih predloga iz oblasti uvođenja u ponašanje i stavove zaposlenih je bila bolja od konkurentskih ponuda u svim aspektima. Program obuke od ukupno 105 dana je uspešno realizovan za 26 dana zahvaljujući angažovanju tima sastavljenog od 5 iskusnih i stručnih trenera, koji su prevazišli sva očekivanja učesnika i našeg rukovodstva.

    Tokom izvođenja intenzivne četvoročasovne obuke, treneri su uspeli da efektivno prenesu praktična znanja i veštine koje su učesnici mogli odmah da primene u svom svakodnevnom radu. Naša kompanija je u potpunosti zadovoljna razvojem i izvođenjem programa obuke, tako da možemo slobodno reći da je Develor u potpunosti zadovoljio sva naša očekivanja.”

  • Wustenrot “Započeli smo saradnju sa Develorom u aprilu 2010, kada smo ga izabrali iz grupe kompanija kojima smo se obratili sa zahtevom za program povećanja nivoa usluge naših operatera u kontakt centru. Odlučili smo se za usluge Develora zbog detaljnog pristupa koji su ponudili, i koji je prevazišao naša prvobitna očekivanja i potrebe. Unutar sprovedenog razvojnog programa bilo je efikasno iskombinovano nekoliko pristupa: npr. u cilju određivanja početnog stanja u kontakt centru, sprovedena je analiza snimaka razgovora operatera; u cilju ispravne implementacije programa obuke, sprovedeni su praktična obuka, program “Tajni poziv”, individualni koučing operatera i praktična radionica, kao alat podrške pri uvođenju novih procedura u posao. Nakon sprovedenog procesa, Develor je definisao praktične, sistematične korake koje treba preduzeti, a koji su reflektovali identifikovane potrebe kompanije – počev od primene pravila koja su na snazi, prilagođavanja operatera novim standardima, do analize metodologije rada u kontakt centru i njene primene u praktičnom radu. Treneri i konsultanti su bili veoma profesionalni i posvećeni tokom saradnje sa nama, i pomogli su nam da na pravi način implementiramo predloženo rešenje. Obzirom na to da smo isprva očekivali samo obuku, njihova posvećenost je maksimalno prevazišla naša očekivanja. Na osnovu ovog iskustva i pozitivnih reakcija zaposlenih doneli smo odluku da i u budućnosti nastavimo saradnju sa Develorom kada je u pitanju razvoj naših zaposlenih.”
  • prva-stavebna-sporitelna-logo

    "Kompanija Prvá stavebná sporiteľňa je ranije sarađivala sa Develorom na određenim razvojnim projektima. Iznova i iznova, oni su nam dokazivali da imaju najprofesionalniji pristup koji nije fokusiran isključivo na prezentovanje određene teme. Cenimo inspirativnu komunikaciju koja vlada tokom pripreme treninga, njihovog sprovođenja, ali i preporuke i savete za dalje korake koji bi trebalo da se preduzmu.

    Tokom 2009. i 2010. godine sarađivali smo sa Develorom u okviru obuke našeg menadžerskog osoblja kako bismo ih pripremili za ulogu ocenjivača u procesu uvođenja MbO (Management by Objectives - upravljanja u skladu sa postavljenim ciljevima). Izuzetno cenimo saradnju sa gđom Kinga Novotná i trenerom, gđom Martina Georgievová tokom pripreme obuka. Tokom prve faze pomogle su nam da obučimo menadžere za „postavljanje ciljeva u okviru MbO sistema”, što na individualnom, što na nivou tima. Tokom obuka, gđa Georgievová je uspela da na jednostavan način objasni učesnicima princip i upotrebu “raščlanjivanja ciljeva”. U radionici koja je usledila, trener je preuzeo ulogu domaćina, pomažući budućim ocenjivačima u diskusiji o glavnim stavkama, da odgovore na individualna pitanja i ujedine različita mišljenja i pristupe. Na narednoj obuci, održanoj neposredno pre Mbo intervjua, gđa Georgievová je sa menadžerima vežbala pripremu i realizaciju intervjua, i ukazala im na prepreke i probleme sa kojima mogu biti suočeni. Nakon sprovođenja procesa ocenjivanja u kompaniji, Kinga Novotná i Martina Georgievová su nam pomogle da implementiramo i evaluiramo Mbo proces ocenjivanja, uz pomoć upitnika i za ocenjivače, i za ocenjivane. Njihovi saveti, komentari i rezultati ankete pomogli su nam da sprovedemo promene koje su ubrzo nakon toga bile implementirane u naš sistem ocenjivanja.

    Cenimo složen pristup koji Develor ima i mogućnost da predvidi tok procesa od početka do kraja, kao i njihovo zalaganje za evaluaciju naše međusobne saradnje.”

  • adecco

    "...Veoma smmo impresionirani sposobnošću trenera Develora Bugarska u pogledu pripreme obuke, kao i prilagođavanja i saradnje sa veoma različitim učesnicima. Jako cenimo uloženo vreme i trud saradnika iz Develora u okviru pripremne faze, kada su organizovali niz sastanaka na različitim nivoima u okviru organizacije. Glavni treneri su uspešno prilagodili teorijske modele svakodnevnom radu učesnika, koristeći primere i vežbe zasnovane na stvarnim situacijama. Develor Bugarska je ostavio odličan utisak svojom sposobnošću da nam pomogne u realizaciji, organizaciji i administrativnoj implementaciji i izveštavanju o aktivnostima finansiranim od strane EU.”

  • timea toth_alstom

    "Kompanija Alstom Mađarska odabrala je Develor Co. ltd vođena njegovim izvanrednim rezultatima u oblasti razvoja lidesrtva. Ovim programom obuke želeli smo da unapredimo liderske kvalitete menadžmenta toplotnog pogona u našoj fabrici. Zadovoljni smo rezultatima koji su vidljvi u svakodnevnom radu menadžera, i to ne samo na individualnom nivou, već i na nivou celog tima.”

  • Holcim „Develor Bugarska je tokom 2008. godine radio sa nama na projektu koji je obuhvatao programe Razvoja veština upravljanja, Obučavanja trenera (TTT), Razvoja veština prodaje i 360o fidbek. Glavni fokus u programu razvoja veština upravljanja bio je postavljanje ciljeva i povećanje učinka zaposlenih. Develor tim je kroz ovaj projekat uspeo da prilagodi teorijske modele svakodnevnom radnom životu učesnika korsiteći realne primere i vežbe. Takođe, veoma korisno je bilo i njihovo lično iskustvo u rukovođenju, jer su tako mogli da daju ubedljive i korisne odgovore na pitanja učesnika.”
  • "Naša saradnja sa Develorom počela je pre tri i po godine. Od početka saradnje, od Develora smo dobijali samo visoko kvalitetnu uslugu, usmerenu na potrebe klijenta. Ovo se ne odnosi na njihove standardne trening kurseve za razvoj “soft skills”, već i na programe “kombinovanog profila” kao što su njihove ekonomične radionice. Kao rezultat ovih programa obuka, smanjenje inventara bilo je primetno, čak i u pogledu velikih brojeva. Ovaj pozitivan efekat je bio dugoročan.”

  • Julia Ivanovicova “Izabrali smo Develor kako bismo obezbedili razvoj naših internih trenera, predavača i razvojnih menadžera. Cilj nam je bio da unapredimo njihove veštine u oblasti identifikovanja potrebe za obukom, pripreme razvojnih aktivnosti, procene uticaja različitih faktora na razvoj organizacije, kao i praktičnu realizaciju rezultata procene. Naš primarni cilj je bio da postignemo maksimalnu moguću efikasnost u obuci ljudskih resursa, i na taj način pružimo podršku u primeni strategije naše organizacije. Naša očekivanja su bila da nakon pohađanja programa obuke naše kolege unaprede svoja konsultantska znanja kako bi efikasnije sarađivali sa našim internim klijentima. Jedna od komponenti programa bila je implementacija internih prijekata u okviru VUB grupacije za različite ciljne grupe tokom koje su naši interni treneri imali mogućnost da se konsultuju sa Develorovim trenerom u vezi sa metodama koje primenjuje. Na ovaj način obuka je imala mnogo veći efekat na razvoj naše organizacije u poređenju sa konvencionalnom obukom. Trener je bio fokusiran ne samo na teoretsko prenošenje novih znanja i veština, već i na njihovu praktičnu primenu. Smatramo da je saradnja sa Develorom bila na izuzetno visokom profesionalnom nivou i nameravamo da je nastavimo u cilju sistematskog i permanentnog vršenja uticaja na razvoj naših zaposlenih i menadžera.”
  • magyarcom

    U okviru našeg razvojnog programa na engleskom jeziku, Develor je bio naš partner- saradnik u kreiranju i razvoju Interkulturalnog trening kursa. Razvojem ovog programa, ideja koju smo dugo predviđali se realizovala.

    Kvaliteti koji karakterišu Develor su profesionalizam, kredibilitet i efektivnost.

    Profesionalizam – jer pružaju savremeno, prilagođeno i visoko kvalitetno znanje, u potpunosti odgovarajući na naše potrebe.

    Kredibilitet – jer oformili stav i pristup, uključujući učesnike u program na interaktivan način, zasnovan na primerima iz realnog života i ličnog iskustva

    Efektivnost – jer su naše kolege ne samo prezadovoljne obukom kao takvom, već i njenim efektima – oni su kroz obuku stekli znanje o alatima i metodama koje mogu da primenjuju u različitim situacijama i dobiju merljive rezultate.

    Stoga, verujemo da ćemo imati prilike ponovo da sarađujemo sa dinamični, veselim i posvećenim timom Develora.”

  • Zentiva „Zentiva a.s. sarađuje sa Develorom od sredine 2005. godine kada smo izabrali ovu kompaniju na redovnom tenderu. Naša saradnja je usredsređena na programe obuke za menadžere (liderstvo) i osnovne kompetencije (komunikacija, orijentacija na ciljeve) naših prodajnih zastupnika i proizvodnih menadžera. Develor je sproveo programe obuka u skladu sa zahtevom kompanije Zentiva u okviru postojećeg edukativnog programa. Učesnici su dali veoma pozitivne ocene sadržaja kurseva, kao i stručnosti trenera prilikom izvođenja, najviše zbog primene interaktivnih metoda i praktičnih aspekata obuke. Treneri su pokazali izuzetnu fleksibilnost u korišćenju stranih jezika imajući u vidu da su obuke sprovođene u predstavništvima Zentive u Češkoj, Slovačkoj, Baltičkim zemlljama i Rumuniji. Pored profesionalnog znanja trenera, bili smo jako zadovoljni podrškom koju smo dobijali od rukovodstva Develora.”
  • Stephan Bily

    "Naš zadatak bio je da sprovedemo anketu na temu Zadovoljstva kupaca, na uzorku od 90 kompanija iz 18 zemalja na 10 jezika, i u skladu sa tim da pripremimo i relevantan fidbek, sa analizom i kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Develor je imao iskustva u merenju i proceni Zadovoljstva, Posvećenosti, Motivacije i Nivoa zadržavanja. Upravo zato što smo smatrali da tim Develora poseduje kapacitete da ispuni naša očekivanja, odlučili smo da ih angažujemo. Najbitnije stavke iz njihove ponude za nas su bile: 1. Tačno vremenski ograničeno izvođenje programa 2. Profesionalno oformljene cene 3. Tehnološki orijentisan pristup, 4. Jedna kontakt osoba zadužena za sve jezik.

    Nakon završetka projekta, Lexmark je bio izuzetno zadovoljan ostvarenim rezultatima. Projekat je sproveden veoma dobro; kratki vremenski rokovi su bili ispoštovani tokom čitavog pojekt.

    Toplo preporučujemo Develor za anketu na temu Praćenja nivoa zadovoljstva. U međuvremenu, Lexmark je nastavio saradnju Develorom na drugim poljima obučavanja i konsaltinga.

  • merck“…Želela bih da iskažem veliko zadovoljstvo saradnjom sa Develorom Bugarska. Naša komunikacija započela je 2010.godine, kada je kompanija Merck Bugarska unajmila Develor da sprovede različite programe obuke za zaposlene u oblastima prodaje, komunikacija i odnosa sa klijentima. Programi obuke nastavljeni su tokom 2011. godine. Rezultat programa je bio vidljiv – moj tim je suštinski promenio pristup i način komunikacije sa kolegama iz drugih odeljenja. Počeli su lakše da ostvaruju svoje ciljeve i na najjednostavniji način rešavaju poslovne situacije. Program obuke doprineo je i značajnoj promeni samog tima – komunikacija je razumljiva i konkretna, timski duh je vidljiv i postoji inicijativa za preuzimanje odgovornosti.”

  • VinciparkNakon nekoliko programa obuka koje su za našu kompaniju održale različite kompanije, kolebala sam se da li će ovo ponovo biti izgubljeno vreme, ili će ipak doneti  nešto korisno učesnicima. Stekla sam utisak da je često teško primeniti znanje stečeno na obukama u svakodnevnom radu. Iz toga razloga mi je gotovo uvek teško da odlučim da li uopšte da prisustvujem obuci. Međutim, nakon Develorovih treninga, moram da kažem da sam promenila svoje mišljenje o programima obuka obzirom na to da je njihov tim uspeo da obogati i razvije uvid zaposlenih u sopstvene aktivnosti, aktivnosti svojih kolega i poslovnih partnera i pozotovno uticali na njihove radne navike. Develor nas nije razočarao."
  • daniela yavasheva

    “Tim Develora Bugarska je kreativan i ima iskustva, pokazuje izvanredne veštine, razumevanje potreba i brzo se prilagođava specifičnosti našeg posla i tima. Zahvalni smo na pokazanom profesionalizmu, efikasnosti, realizaciji ideja i povrh svega – izuzetnom krajnjem rezultatu! Tačnost, kreativnost i visok nivo profesonalizma – tako bih opsiala naše iskustvo sa Develorom Bugarska. Nakon jednodnevnog “tim bilding” programa, odlučili smo da Develor Bugarska bude naš ekskluzivni partner - konsultant i organizator događaja u okviru svih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa.”

  • Imre Vadász"Sarađivali smo sa Develorom od 2009. godine u okviru programa “Akademija Liderstvo”. Nakon uspešne evaluacije početnog programa, što je bila pametna investicija, inicirali smo program za drugu grupu lidera u 2011. godini. Kada smo pre tri godine tražili partnera koji bi nam pomogao da unapredimo liderske sposobnosti naših zaposlenih bilo nam je važno da pronađemo organizaciju koja je u stanju da: - Realizuje programe visokog kaliteta na svim našim glavnim tržištima. - Sarađuje sa nama na fleksibilan i poslovno orijentisan način u cilju stvarnog unapređenja kompetencija zaposlenih, a ne samo jednostavnog izvođenja programa obuke. - Obezbedi da sadržaj programa i način izvođenja pruža rešenje koje je u skladu sa organizacionom kulturom i procesima naše kompanije - Primeni i upordi različite alate i metode – concept 360 fidbek pre i posle završetka obuke, internet i alate koji se primenjuju uživo na obuci, modularnu strukturu programa, koučing, intervjue sa liderima, itd. u cilju postizanja maksimalne efektivnosti. ...